[ADANA MT] Gaziantep Seni Çağırıyor Etkinliğinde !

Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
Gaziantep MT'nin düzenlemiş olduğu etkinliğe Adana MT olarak katıldık.. Adanadan 55 Kişi olarak katıldıgımız grubumuzda 5 araba ve yaklasık 15 motosiklet vardı.. Bu güzel Etkinliği düzenleyen Gaziantep MT ye buradan tekrar teşekkür ediyorum :rendeer: Şimdi sıra bu süper organizasyonun resimlerinin keyfini çıkarmakta :) İyi Seyirler :cat:

IMG_6959.jpg

IMG_6961.jpg

IMG_6962.jpg

IMG_6963.jpg

IMG_6965.jpg

IMG_6966.jpg

IMG_6967.jpg

IMG_6968.jpg

IMG_6969.jpg

IMG_6970.jpg

IMG_6972.jpg

IMG_6973.jpg

IMG_6974.jpg

IMG_6975.jpg

IMG_6977.jpg

IMG_6978.jpg

IMG_6988.jpg

IMG_6996.jpg

IMG_6997.jpg

IMG_6998.jpg

IMG_7003.jpg

IMG_7007.jpg

IMG_7008.jpg

IMG_7021.jpg

IMG_7033.jpg

IMG_7039.jpg

IMG_7042.jpg

IMG_7089.jpg

IMG_7091.jpg

IMG_7092.jpg

IMG_7094.jpg

IMG_7095.jpg

IMG_7105.jpg

IMG_7121.jpg

IMG_7124.jpg

IMG_7153.jpg

IMG_7154.jpg

IMG_7160.jpg

IMG_7161.jpg

IMG_7162.jpg

IMG_7166.jpg

IMG_7168.jpg

IMG_7170.jpg

IMG_7175.jpg

IMG_7189.jpg

IMG_7193.jpg

IMG_7195.jpg

IMG_7201.jpg

IMG_7202.jpg

IMG_7205.jpg

IMG_7206.jpg

IMG_7208.jpg

IMG_7209.jpg

IMG_7210.jpg

IMG_7214.jpg

IMG_7216.jpg

IMG_7220.jpg

IMG_7240.jpg

IMG_7244.jpg

IMG_7248.jpg

IMG_7249.jpg

IMG_7250.jpg

IMG_7252.jpg

IMG_7255.jpg

IMG_7263.jpg

IMG_7267.jpg

IMG_7272.jpg

IMG_7273.jpg

IMG_7274.jpg

IMG_7275.jpg

IMG_7276.jpg

IMG_7279.jpg

IMG_7285.jpg

IMG_7286.jpg

IMG_7287.jpg

IMG_7288.jpg

IMG_7290.jpg

IMG_7292.jpg

IMG_7298.jpg

IMG_7300.jpg

IMG_7304.jpg

IMG_7307.jpg

IMG_7312.jpg

IMG_7314.jpg

IMG_7316.jpg

IMG_7317.jpg

IMG_7354.jpg

IMG_7356.jpg

IMG_7359.jpg

IMG_7362.jpg

IMG_7364.jpg

IMG_7365.jpg

IMG_7366.jpg

IMG_7376.jpg

IMG_7378.jpg

IMG_7380.jpg

IMG_7386.jpg

IMG_7392.jpg

IMG_7395.jpg

IMG_7396.jpg

IMG_7398.jpg

IMG_7438.jpg

IMG_7439.jpg

IMG_7392-1.jpg

IMG_7395-1.jpg

IMG_7396-1.jpg

IMG_7398-1.jpg

IMG_7402.jpg

IMG_7418.jpg

IMG_7438-1.jpg

IMG_7439-1.jpg

IMG_7440.jpg

IMG_7441.jpg

IMG_7442.jpg

IMG_7443.jpg

IMG_7444.jpg

IMG_7445.jpg

IMG_7450.jpg

IMG_7456.jpg

IMG_7461.jpg

IMG_7462.jpg

IMG_7463.jpg

IMG_7466.jpg

IMG_7470.jpg

IMG_7487.jpg

IMG_7489.jpg

IMG_7492.jpg

IMG_7494.jpg

IMG_7495.jpg

IMG_7498.jpg

IMG_7506.jpg

IMG_7505.jpg

IMG_7515.jpg

IMG_7507.jpg

IMG_7520.jpg

IMG_7522.jpg

IMG_7531.jpg

IMG_7535.jpg

IMG_7543.jpg

IMG_7548.jpg

IMG_7555.jpg

IMG_7583.jpg

IMG_7584.jpg

IMG_7585.jpg

IMG_7590.jpg

IMG_7591.jpg

IMG_7592.jpg

IMG_7593.jpg

IMG_7604.jpg

IMG_7613.jpg

IMG_7607.jpg

IMG_7608.jpg

IMG_7618-1.jpg

IMG_7617.jpg


Katılan ve emeği geçen herkese çok teşekkürler :rendeer::cat:

Adana MT Foto Editör
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Muzaffer abimin maaşallahi var.
Hollywood yildizlari gibi çıkmış yine :cherry:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
ethemhan eline sağlık her zamanki gibi yine güzel kareler yakalamışsın.güzel bir gezi ve paylaşım olmuş emeginize sağlık, allah kaza bela vermesin...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ethemciğim eline sağlık.

:rendeer:bizleri sıcak ilgi ve alakaları ile kucaklayıp,değerli ikramlarda bulunan,şahane bir güne imzalarını atan,orada,tanıdığım tanımadığım tüm G.ANTEP'li dost ve kardeşlerime,ADANA MT. adına teşekkürlerimi bir borç bilirim.hepinize sevgilerimle.:thumleft:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Bilhassa ethemhana teşekkür ederim. Bak yeğennnnn görüyon değilmi herkes seni taktir ediyor, demekki doğru yoldasın :wiinkk:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Gaziantep MT Olarak Gaziantep seni çagiriyor adlı düzenledigimiz ve festival havasın da gecen bu etkinlige katilimların dan dolayı Adana MT ye teşekkür ederiz

Siz misafırlere karşi bir eksıgımız bir kusurumuz olduysa af olmasını temenlı ederim
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Güzel bir hafta sonu,
Güzel bir etkinlik,
Güzel bir birliktelik oldu.
Emeği geçenlere tekrar teşekkürler,
Oğlum,
Bu yılki senle yaptığımız son gezi olacak sanırım. Harika resimler için teşekkürler. Ama yorum eklememişsin.:pr:
Darısı keyifli nice gezilerimize olur inşallah.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
1 üye 13 misafir. Kim o alttan okuyanlar,
Çıksın bakiiim.:flower:

---------- Post added at 16:04 ---------- Previous post was at 16:01 ----------

Muzaffer abimin maaşallahi var.
Hollywood yildizlari gibi çıkmış yine :cherry:

Sinan kardeşim,
Bizde 2 Muzaffer var. Sen hangisinden bahsediyorsun.
Umarım benim tahmin ettiğim için bu yakıştırmayı yapmamışsındır.
Yoksa daha yanına da yaklaştırmaz bizi.:mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Vaaay saglam katılım olmuş. Katılan tüm arkadaşları tebrik ederim. :cat:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Epey katılım olmuş, neredeyse tüm dostları gördüm. Elinize sağlık.
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
siz dostları orada görmek ayrı bir heyecen yarattı bende çok harika bir ortamdı uzun zaman sonra birlikte bir gün geçirmek güzel oldu tüm emeği gecen dostlara teşkkür ederim
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
gerçekten süper olmuş muhteşemsiniz adana mt sizleri seviyorum en köyü gününüz böyle olsun,allah kaza bela vermesin
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
bir kac fotografta benden. unutmusum yaw fotograf eklemeyi. umarim yanlis kodlari yuklemem.

pazar sabahi hasan, hasanin kayinbiraderi emre ve ben yola ciktik. ceyhana varmadan giselerde lubnan plakali muhtesem goldwing ile karsilastik. goldwingden daha muhtesem olan romorku idi....



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

etkinlik alanindan fotograflar:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

motorlarimiz:


Uploaded with ImageShack.us

organizasyonu duzenleyen ve bencede alninin akiyla cikan Aydemire cok tesekkurler.


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

ahmet yavas gitme yarismasinda hizli giderken:



Uploaded with ImageShack.us

vee.... gunun fotosu; ozden acliktan suzulmus ve hazirladigi bu durum saniyesinde ortadan kayboldu..... tarifi kolay pide icine patlican kebabi ve lokma tatli konup ayran ile mideye yuvarlanir:santa:


Uploaded with ImageShack.us

bora abi soz benim turkiye gezisinide burada yayinlayacagim, ilk firsatta.!!

bu arada pazar gunu motosiklet kazalarinda kaybedilen iki arkadasa allahtan rahmet dilerim. hoscakalin. Erhan Dundar
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel bir gezi olmuş arkadaşlar bende hafta sonu kilis'e 20 km uzaklıkta kilis merkeze bağlı süngütepe köyündeydim orda memur arkadaş vardı 2 motosiklet ve 4 kişi,arkadaşımızı ziyarete gitmiştik ve pazar günü sabah hatay dörtyol'a dönerken hassa ilçesinde kilis'e doğru giden motosiklet gurubu gördüm kim olduklarını anlayamadım...nese ben her nekadar adana mt ailesi olarak gezilerinize imkansızlıklardan dolayı katılamasamda arkadaşların arkasında artçı olarak yerimi alıyorum ve küçük çaplı gezilere katılıyorum...antepteki etkinliğe katılan ve katılamayan herkeze teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst