- Katılım
- 16 Kas 2008
- Mesajlar
- 409
- Konu Yazar
- #1
Gaziantep MT'nin düzenlemiş olduğu etkinliğe Adana MT olarak katıldık.. Adanadan 55 Kişi olarak katıldıgımız grubumuzda 5 araba ve yaklasık 15 motosiklet vardı.. Bu güzel Etkinliği düzenleyen Gaziantep MT ye buradan tekrar teşekkür ediyorum :rendeer: Şimdi sıra bu süper organizasyonun resimlerinin keyfini çıkarmakta
İyi Seyirler :cat:
Katılan ve emeği geçen herkese çok teşekkürler :rendeer::cat:
Adana MT Foto Editör
Katılan ve emeği geçen herkese çok teşekkürler :rendeer::cat:
Adana MT Foto Editör













