Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
ADANA [MT] bu Pazar da yerinde durmadı.havanın kapalı olmasına aldırmadan,11 motor,1 araba ve 19 kişilik ekiple,ELVANLI-PINARBAŞI alabalık tesislerine,oradan da SARNIÇsıcak tatlı yemeye gittik.yine her zamanki gibi şen şakrak aile ortamında geçen bu gezimize katılan,emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.buyrun fotolara:



























































































































































































































