ADANA [MT] ELVANLIDAYDI

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ADANA [MT] bu Pazar da yerinde durmadı.havanın kapalı olmasına aldırmadan,11 motor,1 araba ve 19 kişilik ekiple,ELVANLI-PINARBAŞI alabalık tesislerine,oradan da SARNIǒsıcak tatlı yemeye gittik.yine her zamanki gibi şen şakrak aile ortamında geçen bu gezimize katılan,emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.buyrun fotolara:


























































































































































































































 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
:cat:

[/COLOR]Tekerinize sağlık güzel gezi olmuş.Fotoğraflar harika. Bu arada tmaxli abimin boy sorununu ayakkabıyla çözmeside harika.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
teşekkürler mustafa kardeş,çok dikkatlisiniz.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Adana ekibi herzamanki gibi süpersiniz.
Paylaşım için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst