Adana [mt] eğirdir festivali'ndeydi.

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
öncelikle yüzlerce fotoğraf içinden bunları seçmek ve yüklemek epey zamanımı aldı.bu yüzden geciktim.
ADANA'dan,6 arkadaş,davetli olduğumuz,EĞİRDİR MOTOSİKLET FESTİVALİ'ne 5 motor,1 araba olarak gittik.arabanın eşlik etmesi,bizim için çok büyük bir avantajdı,bütün eşyalarımızı arabay yükleyerek,yüksüz bir sürüş gerçekleştirdik.arabası ile gelen sevgili halil abimize de bu vesileyle teşekkür ediyoruz.sabah toplanmaya başlıyoruz.
a.jpg

a3.jpg

a1.jpg

a2.jpg

a15.jpg

a16.jpg

a18.jpg

a22.jpg

turgay abimizin 1950 model BMW'si,festivalin de gözdesiydi.
a9.jpg

a10.jpg

a11.jpg

a13.jpg

a14.jpg

güzel bir havanın eşliğinde gezimiz başladı.pozantı'da bizi sevgili kardeşimiz mesut ve arkadaşı karşıladı.sabah çorba ve çayı ikram ettiler,kendilerine buradan teşekkür ediyoruz.
a23.jpg

a24.jpg

a25.jpg

sonra yola devam ettik.
a26.jpg

a28.jpg

a29.jpg

KONYA'ya kadar gayet güzel bir havada sürüş yaptık.Konya girşinde halil abinin arkadaşı,motorsever,ÖMER BOZKURT kardeşimiz ve kardeşleri bizi karşıladı ve Konya'nın meşhur etli ekmeği ikramında bulundular.bu sıcak karşılama ve ikramlarından dolayı buradan sevgili ÖMER kardeşimize ve kardeşlerine teşekkür ediyoruz.
a30.jpg

a31.jpg

a33.jpg

a35.jpg

a37.jpg

a39.jpg

a42.jpg

a43.jpg

daha sonra Konya çıkışına kadar bize eşlik edip,uğurladılar.işte ne olduysa bundan sınra oldu.sağanak yağmur eşliğinde,Beyşehir girişine kadar sürüş yaptık.Beyşehir girişinde bizi,sevgili İSMAİL,ALİ ve KADİR kardeşlerimiz karşıladılar.orada,lüks bir otelin terasında bize yorgunluk çayı ikram ettiler.güler yüzlerine ve sıcak davranışlarına buradan teşekkür ediyoruz.
a44.jpg

a47.jpg

a48.jpg

a49.jpg

a50.jpg

a51.jpg

a53.jpg

a54.jpg

a52.jpg

a55.jpg

a56.jpg

daha sonra yine yola devam.ve bazen kapalı bazen açık hava ile beraber yolculuk yaparak,kamp alanımıza ulaştık.biz 1 gün önce geldiğimiz için,çadır yeri seçmede zorlanmadık.SERDAR başkan hemen bizi karşıladı ve başladık yerleşmeye,zaman ilerledikçe gelen arkadaşlar da yerleşmeye başladılar.kamp alanımızdan görüntüler.bu festivallerin en güzel taraflarından birisi de,buradan yada diğer forumlardan sanal ortamda yazıştığınız dostlarınızı,yüzyüze tanımaktır.biz de sanaldan tanıdığımız dostlarımızla tanıştık,güzel bir ortamdı.Akçay'dan SEDAT dede,Mersin'den RAHMİ dede,İsparta ROSE RİDER başkanı sevgili ZAFER abimiz,İstanbul'dan sevgili,şener-özlem kardeşlerimiz ve rıza kardeşimiz,Denizli'den gökhan,okay ve arkadaşları,Konya'dan osman kardeşimiz ve daha ismini sayamadığım birçok arkadaşımızla tanışıp kaynaştık.
DSCN0006.jpg

b.jpg

b1.jpg

b10.jpg

b100.jpg

b101.jpg

b102.jpg

b103.jpg

b104.jpg

b105.jpg

b106.jpg

b107.jpg

b108.jpg

b109.jpg

b11.jpg

b110.jpg

b111.jpg

b112.jpg

b113.jpg

b114.jpg

b115.jpg

b116.jpg

b117.jpg

b118.jpg

b119.jpg

b12.jpg

b120.jpg

b13.jpg

b14.jpg

b15.jpg

b16.jpg

b17.jpg

b18.jpg

b19.jpg

b2.jpg

b20.jpg

b21.jpg

b22.jpg

b23.jpg

b24.jpg

b25.jpg

b26.jpg

b27.jpg

b28.jpg

b29.jpg

b3.jpg

b30.jpg

b31.jpg

b32.jpg

b33.jpg

b34.jpg

b35.jpg

b36.jpg

b37.jpg

b38.jpg

b39.jpg

b4.jpg

b40.jpg

b41.jpg

b42.jpg

b43.jpg

b44.jpg

b45.jpg

b46.jpg

b47.jpg

b48.jpg

b49.jpg

b5.jpg

b50.jpg

b51.jpg

b52.jpg

b53.jpg

b54.jpg

b55.jpg

b56.jpg

b57.jpg

b58.jpg

b59.jpg

b6.jpg

b60.jpg

b61.jpg

b62.jpg

b63.jpg

b64.jpg

b65.jpg

b66.jpg

b67.jpg

b68.jpg

b69.jpg

b7.jpg

b70.jpg

b71.jpg

b72.jpg

b73.jpg

b74.jpg

b75.jpg

b76.jpg

b77.jpg

b78.jpg

b79.jpg

b8.jpg

b80.jpg

b81.jpg

b82.jpg

b83.jpg

b84.jpg

b85.jpg

b86.jpg

b87.jpg

b88.jpg

b89.jpg

b9.jpg

b90.jpg

b91.jpg

b92.jpg

b93.jpg

b94.jpg

b95.jpg

b96.jpg

b97.jpg

b98.jpg

diğer illerden gelenler çoğaldıkça,festival programları da başladı,ilk gün,İSPARTA şehir gezisi,GÖNEN gezisi ve GÖNEN BELEDİYESİ'nin ikramı olan ''düğün yemeği''ndeydik.
c.jpg

c1.jpg

c10.jpg

c11.jpg

c12.jpg

c13.jpg

c14.jpg

c15.jpg

c16.jpg

c17.jpg

c18.jpg

c19.jpg

c2.jpg

c20.jpg

c21.jpg

c22.jpg

c23.jpg

c24.jpg

c25.jpg

c26.jpg

c27.jpg

c28.jpg

c29.jpg

c3.jpg

c30.jpg

c31.jpg

c32.jpg

c33.jpg

c34.jpg

c35.jpg

c36.jpg

c37.jpg

c38.jpg

c39.jpg

c4.jpg

c40.jpg

c41.jpg

c42.jpg

c5.jpg

c6.jpg

c7.jpg

c8.jpg

c9.jpg

sonraki gün,ATATÜRK ANITI'nda saygı duruşu,KOVADA GÖLÜ,ZİNDAN MAĞARASI gezisi yapıldı.
d.jpg

d1.jpg

d10.jpg

d11.jpg

d12.jpg

d13.jpg

d14.jpg

d15.jpg

d16.jpg

d17.jpg

d18.jpg

d19.jpg

d2.jpg

d20.jpg

d21.jpg

d22.jpg

d23.jpg

d24.jpg

d25.jpg

d26.jpg

d27.jpg

d28.jpg

d29.jpg

d3.jpg

d30.jpg

d31.jpg

d32.jpg

d33.jpg

d34.jpg

d35.jpg

d36.jpg

d37.jpg

d38.jpg

d39.jpg

d4.jpg

d40.jpg

d41.jpg

d5.jpg

d6.jpg

d7.jpg

kamp boyunca,en yavaş gitme,ip çekme,deniz bisikleti yarışmaları düzenlendi.
e.jpg

e1.jpg

e2.jpg

e3.jpg

e4.jpg

bendeki resimler şimdilik bu kadar,resimler geldikçe ekleyeceğim.görüşmek üzere.
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
ooofffff abi yedin beni. Resimler çok harika olmuş. Etli ekmek daha güzel olmuş. Şimdiden Manavgat festivalini iple çekiyorum, inşallah orada da görüşmek nasib olur. Benim fotoğraf makinem Gönen de abimde kalmış. Maalesef ben biraz geç yükleyeceğim. Tüm arkadaşlara selam. :rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ooofffff abi yedin beni. Resimler çok harika olmuş. Etli ekmek daha güzel olmuş. Şimdiden Manavgat festivalini iple çekiyorum, inşallah orada da görüşmek nasib olur. Benim fotoğraf makinem Gönen de abimde kalmış. Maalesef ben biraz geç yükleyeceğim. Tüm arkadaşlara selam. :rendeer::rendeer:

umarım gelebilirim de tanışma fırsatımız olur.
bu arada ismini hatırlayamadığım diye yukarıya yazmıştım ya,o dostlarımdan tekrar özür diliyorum.ve hatırladığım,sevgili cihat taygut abimizi sevgiyle selamlıyorum.
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
umarım gelebilirim de tanışma fırsatımız olur.
bu arada ismini hatırlayamadığım diye yukarıya yazmıştım ya,o dostlarımdan tekrar özür diliyorum.ve hatırladığım,sevgili cihat taygut abimizi sevgiyle selamlıyorum.

Abi biz abimle beraber Perşembe öğle vakti gelmiştik. 2 adet CBF 150 ile, (Kırmızı ve siyah) hiç konaklamadan Yazılı kanyon a geçtik. Cumartesi sabah katıldık hatırlarsan. Mehmet GÜNTEKİN.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
offf offf içim bir hoş oldu keşke bende gelebilseymişim :pr: kısmetse birdaha ki gezilere gelmek isterim
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
vay vay vay her karesi muhteşem manzara süper tam benlikmiş,ama şu mavi ve kırmızı kağıt parçacıkları yoksa olmuyor,tüm katılan motorcu arkadaşları tebrik ediyorum,tek kelimeyle muhteşem,tekerıniz düz bassın yolunu farınız her daim açık olsun
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Bora Başkanım Yine gereken yapılmış 10 üzerinden 1000 buan veriyorum :) Abi çok güzel :cat:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Güzel bir etkinlik olmuş emeğinize sağlık adanamızı temsil ettiğiniz için ayrıa teşekkürler selamlar
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
çok güzelmiş Bora abi. içim gittim fotoları görünce.
memleket olunca birde. eğirdir güzeldir beğendinizmi abi. temmuzda daha güzel olur eğirdir.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
40
Çok güzel bir paylaşımdı, yalnız fotolardaki tarih ve saat coşmuş sanırım.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Güzel bir gezi olmuş,
Emeği geçen herkesi tebrik ediyorum.
Sağ sağlim döndüğünüze sevindim.
Keyifli nice geziler olsun.
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
141
Çok güzel bir gezi olmuş.Ispartada olup motorunu satmış olanlar için kötü (ben) :(
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
6
abi eğirdire gelmissiniz ordan ıpartaya gelmissiniz ordan çarşıya gelmissiniz ordan bizim mahaleye gelmissiniz ordan bizim evin önünden geçmişsiniz ve benim haberim olmamış çok gücüme gitti hüzünlendim. bi haber verirsiniz :)
,
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
259
Motosikleti
PİAGGİO BEVERLY 500
eline koluna tekerine sağlık abi..çok güzel olmuş...ama sormadan da edemeyeceğim onca motorcu arkadaşlar fotoğraf makinesini getirmeyi unutmuşlar mı?
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
birliktelik ve dostluk adına çok güzel bir gezi yapmışsınız,geçen sene konyaya gitmiştim mevlana ve şemsin kabirlerini ziyarete ordanda beyşehir gölünde tura katılmıştık o vakitlere götürdünüz beni teşekkürler
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
Bora Abi gene süpersiniz...artık yorum yapamıyorum...dıkandım valla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst