Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
öncelikle yüzlerce fotoğraf içinden bunları seçmek ve yüklemek epey zamanımı aldı.bu yüzden geciktim.
ADANA'dan,6 arkadaş,davetli olduğumuz,EĞİRDİR MOTOSİKLET FESTİVALİ'ne 5 motor,1 araba olarak gittik.arabanın eşlik etmesi,bizim için çok büyük bir avantajdı,bütün eşyalarımızı arabay yükleyerek,yüksüz bir sürüş gerçekleştirdik.arabası ile gelen sevgili halil abimize de bu vesileyle teşekkür ediyoruz.sabah toplanmaya başlıyoruz.
turgay abimizin 1950 model BMW'si,festivalin de gözdesiydi.
güzel bir havanın eşliğinde gezimiz başladı.pozantı'da bizi sevgili kardeşimiz mesut ve arkadaşı karşıladı.sabah çorba ve çayı ikram ettiler,kendilerine buradan teşekkür ediyoruz.
sonra yola devam ettik.
KONYA'ya kadar gayet güzel bir havada sürüş yaptık.Konya girşinde halil abinin arkadaşı,motorsever,ÖMER BOZKURT kardeşimiz ve kardeşleri bizi karşıladı ve Konya'nın meşhur etli ekmeği ikramında bulundular.bu sıcak karşılama ve ikramlarından dolayı buradan sevgili ÖMER kardeşimize ve kardeşlerine teşekkür ediyoruz.
daha sonra Konya çıkışına kadar bize eşlik edip,uğurladılar.işte ne olduysa bundan sınra oldu.sağanak yağmur eşliğinde,Beyşehir girişine kadar sürüş yaptık.Beyşehir girişinde bizi,sevgili İSMAİL,ALİ ve KADİR kardeşlerimiz karşıladılar.orada,lüks bir otelin terasında bize yorgunluk çayı ikram ettiler.güler yüzlerine ve sıcak davranışlarına buradan teşekkür ediyoruz.
daha sonra yine yola devam.ve bazen kapalı bazen açık hava ile beraber yolculuk yaparak,kamp alanımıza ulaştık.biz 1 gün önce geldiğimiz için,çadır yeri seçmede zorlanmadık.SERDAR başkan hemen bizi karşıladı ve başladık yerleşmeye,zaman ilerledikçe gelen arkadaşlar da yerleşmeye başladılar.kamp alanımızdan görüntüler.bu festivallerin en güzel taraflarından birisi de,buradan yada diğer forumlardan sanal ortamda yazıştığınız dostlarınızı,yüzyüze tanımaktır.biz de sanaldan tanıdığımız dostlarımızla tanıştık,güzel bir ortamdı.Akçay'dan SEDAT dede,Mersin'den RAHMİ dede,İsparta ROSE RİDER başkanı sevgili ZAFER abimiz,İstanbul'dan sevgili,şener-özlem kardeşlerimiz ve rıza kardeşimiz,Denizli'den gökhan,okay ve arkadaşları,Konya'dan osman kardeşimiz ve daha ismini sayamadığım birçok arkadaşımızla tanışıp kaynaştık.
diğer illerden gelenler çoğaldıkça,festival programları da başladı,ilk gün,İSPARTA şehir gezisi,GÖNEN gezisi ve GÖNEN BELEDİYESİ'nin ikramı olan ''düğün yemeği''ndeydik.
sonraki gün,ATATÜRK ANITI'nda saygı duruşu,KOVADA GÖLÜ,ZİNDAN MAĞARASI gezisi yapıldı.
kamp boyunca,en yavaş gitme,ip çekme,deniz bisikleti yarışmaları düzenlendi.
bendeki resimler şimdilik bu kadar,resimler geldikçe ekleyeceğim.görüşmek üzere.
ADANA'dan,6 arkadaş,davetli olduğumuz,EĞİRDİR MOTOSİKLET FESTİVALİ'ne 5 motor,1 araba olarak gittik.arabanın eşlik etmesi,bizim için çok büyük bir avantajdı,bütün eşyalarımızı arabay yükleyerek,yüksüz bir sürüş gerçekleştirdik.arabası ile gelen sevgili halil abimize de bu vesileyle teşekkür ediyoruz.sabah toplanmaya başlıyoruz.
turgay abimizin 1950 model BMW'si,festivalin de gözdesiydi.
güzel bir havanın eşliğinde gezimiz başladı.pozantı'da bizi sevgili kardeşimiz mesut ve arkadaşı karşıladı.sabah çorba ve çayı ikram ettiler,kendilerine buradan teşekkür ediyoruz.
sonra yola devam ettik.
KONYA'ya kadar gayet güzel bir havada sürüş yaptık.Konya girşinde halil abinin arkadaşı,motorsever,ÖMER BOZKURT kardeşimiz ve kardeşleri bizi karşıladı ve Konya'nın meşhur etli ekmeği ikramında bulundular.bu sıcak karşılama ve ikramlarından dolayı buradan sevgili ÖMER kardeşimize ve kardeşlerine teşekkür ediyoruz.
daha sonra Konya çıkışına kadar bize eşlik edip,uğurladılar.işte ne olduysa bundan sınra oldu.sağanak yağmur eşliğinde,Beyşehir girişine kadar sürüş yaptık.Beyşehir girişinde bizi,sevgili İSMAİL,ALİ ve KADİR kardeşlerimiz karşıladılar.orada,lüks bir otelin terasında bize yorgunluk çayı ikram ettiler.güler yüzlerine ve sıcak davranışlarına buradan teşekkür ediyoruz.
daha sonra yine yola devam.ve bazen kapalı bazen açık hava ile beraber yolculuk yaparak,kamp alanımıza ulaştık.biz 1 gün önce geldiğimiz için,çadır yeri seçmede zorlanmadık.SERDAR başkan hemen bizi karşıladı ve başladık yerleşmeye,zaman ilerledikçe gelen arkadaşlar da yerleşmeye başladılar.kamp alanımızdan görüntüler.bu festivallerin en güzel taraflarından birisi de,buradan yada diğer forumlardan sanal ortamda yazıştığınız dostlarınızı,yüzyüze tanımaktır.biz de sanaldan tanıdığımız dostlarımızla tanıştık,güzel bir ortamdı.Akçay'dan SEDAT dede,Mersin'den RAHMİ dede,İsparta ROSE RİDER başkanı sevgili ZAFER abimiz,İstanbul'dan sevgili,şener-özlem kardeşlerimiz ve rıza kardeşimiz,Denizli'den gökhan,okay ve arkadaşları,Konya'dan osman kardeşimiz ve daha ismini sayamadığım birçok arkadaşımızla tanışıp kaynaştık.
diğer illerden gelenler çoğaldıkça,festival programları da başladı,ilk gün,İSPARTA şehir gezisi,GÖNEN gezisi ve GÖNEN BELEDİYESİ'nin ikramı olan ''düğün yemeği''ndeydik.
sonraki gün,ATATÜRK ANITI'nda saygı duruşu,KOVADA GÖLÜ,ZİNDAN MAĞARASI gezisi yapıldı.
kamp boyunca,en yavaş gitme,ip çekme,deniz bisikleti yarışmaları düzenlendi.
bendeki resimler şimdilik bu kadar,resimler geldikçe ekleyeceğim.görüşmek üzere.