[Adana MT] Eciyes-kaya kilise tek başına :( gezisi

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
herkese slm. geçen hafta adanadan kayseriye gitmem gerekti (ve bahanede güzel....); atladım motosikletime ve düştüm yollara. daha evvelden gideceğimi söylemiştim ve katılmak isteyen arkadaş olurmu diye toplantıda sormuştum ama yalnız yol almak kısmetmiş.

yalnız belirtmeden geçemem: grup gezisinin keyfi çok daha fazla ve güzel....
hep yol arkadaşlarımın yanımda olmasını istedim, her kilometremde.

lafı uzatmayayım. gidişim acele olduğu için fotoğraf çekemedim. ama dönüş yolunda fotolar bol...
ilk foto kayseride beni ağırlayan eski dostum İnan ve şimşekler çakan ben:




hisarcık ilçesinden kayseri ve şehir ışıkları:






ertesi gün adanaya doğru yola çıktım ama güzergah erciyes ve develi ilçesi üzerinden:




sırada reklam kokan fotoğraflar :







işte kayak pisti ve tesisler: rakım 2215m ve hava buz










tesislerin hemen ardında bulunan gölet:






işte duvarkağıdı tadında fotoğraflar:






daha sonra develiden yaşilhisara geçtim. hedef kayakiliseler. motosikletimi parkedip kalıntılara doğru ilerlerken yerden kaynayan su dikkatimi çekti. su toprağı kırmızıya boyamıştı. kükürtlü olabilir dedim ve teyidi gerçekten acı idi. berbat kokuyordu...








ve işte muhteşem kent:



hemen gezmeye ve fotoğraflamaya koyuluyorum. yalnız erciyeste donarken burada piştim...







işte ilk kilise: köylüler ahır olarak kullanıyor:farao:



tüm tavan haç kabartmaları ile süslü:






gezmeye devam. tüm tepe oyuk ev ve odalarla dolu. içeride merdiven ve tünellerle bağlı birbirine. fazla vaktim olmadığı için tünel ve merdivenleri kullanamadım...




















işte bir bazilika:












buradan ayrılıp pozantıda şekerpınarına uğruyorum. bilmeyenlere kısaca anlatayım. bu su tamamen kayadan oluşan bir dağın içinden pınar şeklinde doğan kaynak suyudur. bu kadar yüksek debi inanılmaz...












şekerpınarı suyunun çakıt nehri ile karıştığı yer. iki su arasındaki fark ortada



daha sonra hızla adanaya vardım. umarım böyle güzel bir geziyi birdaha yalnız geçirmem. hoşçakalın.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
mükemmel bir gezi olmuş .paylaşımın için teşekkürler.ellerine sağlık...

bazı kareler açılmamış....
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel, tebrik ederim...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
erhan süper bir gezi yapmışsın bu adana mt özelliği olsa gerek gezdiğin yerler çok güzel aslında bizde yanında olsaydık dediğin gibi daha keyifli olurdu kısmet ama marmaris için düşüncelerim ağır basıyor bir ara konuyu aydınlatılım selamlar
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
erhan abi bahsediyodun Kayseri gezisinden.. valla süper yerleri gezmişsin.. hele o ışıklar muhteşem görünüyor.. emeğine sağlık abi...
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Erhan kardeş, ellerine sağlık. Güzel fotolar çekmişsin. Paylaşım için teşekkürler. Sağ salim gidip geldiğine sevindim. Selamlar.
Not: Nasıl olsa yolu öğrendin. Kısmetse belki ilerde senin rehberliğinde tekrarlarız bu geziyi.
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
161
Vallaha bravo tek başına iyi gezi yapmışsın güzel kareler yakalamışsın tebrik ederim etkilendim doğrusu.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
inşallah bir gün hep beraber gideriz. işte o zaman çok çok keyifli olur. herkese sevgi ve saygılar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
eline ve tekerine sağlık kardeş.güzel yerler .veyis hocama katılıyorum.umarım ilerde hep beraber gideriz.sevgilerimle.
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
tşkklr arkadaşım bizlerle paylaştığın için.Ellerine sağlık:rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hocam teşekkürler paylaştığın için.sayende birazda olsa kayseri gezmiş olduk.
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
71
Sevgili grar;
1- Gezi çok güzel olmuş ellerine sağlık,
2- Cesaretine hayranım, o düldül ile o kadar yolu iyi yapmışsın valla helal:queen:
3- Gerçekten hiç mi yolda kalmadın, seni görmüşlerde:bounce:
4- Böyle uzun gezilere çıkacağında haber verde benim TA yı vereyim.. muhahahaaa:cherry:
5- Hasan bana montu hala vermiyor:salut:
6- Yarın öğlene doğru küçük bir gezi yaparmıyız?

Anamurdan kucak dolusu sevgiler..:rendeer:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
ERHAN Sende yalınız yol yaparmıydın yav HASANLA SEZEN nasıl seni yalınız bırakmış yaban ellerde :cherry:yalınızda olsa güzel bir gezi olmuş selamlar
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Erhan cok güzel fotolar gercekten hasan sız nasıl yola cıktın senı nasıl yanlız bıraktılar:p:p gercekten güzel yerler paylaşimin icin teşekürler .........
yolun hep böyle acık olsun saglıcakla kal
Gaziantep MT den sevgilerle
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
78
tebrkler çok güzel bir gezi olmuş....bu arada kilisenin ve kaya oyuntularının tam olarak nerde olduğunu yazarsan sevinirim:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst