- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,490
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili dostlar bu haftada renkli bir geziye daha imza attık,mersinden gelip bizi karşılayan sencere teşekkürler,keyifli bol virajlı biraz ıslak bir gezi oldu, dönüşte yağmura yakalandık,sucuktan sonra köy kahvesinde,doğal kekik çayı molası,sarnıçta tatlı molası bugünü kapattık,daha fazla söze gerek yok resimleri birazdan yüklenecek
























































































































Mustafa abimizin doğal air pardon göbek backi




Buda 600 F Römorklu model




artçılar için yeni model


ve ayrılık vakti geldi,birdahaki gezide görüşmek üzere katılan emeği geçen herkese,ayrıca Yürekçe ye yürekten teşekkürler
























































































































Mustafa abimizin doğal air pardon göbek backi




Buda 600 F Römorklu model




artçılar için yeni model


ve ayrılık vakti geldi,birdahaki gezide görüşmek üzere katılan emeği geçen herkese,ayrıca Yürekçe ye yürekten teşekkürler
Son düzenleme:






















