Adana Mt Durmak Yok Geziye Devam

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili dostlar bu haftada renkli bir geziye daha imza attık,mersinden gelip bizi karşılayan sencere teşekkürler,keyifli bol virajlı biraz ıslak bir gezi oldu, dönüşte yağmura yakalandık,sucuktan sonra köy kahvesinde,doğal kekik çayı molası,sarnıçta tatlı molası bugünü kapattık,daha fazla söze gerek yok resimleri birazdan yüklenecek


























































































































Mustafa abimizin doğal air pardon göbek backi




Buda 600 F Römorklu model




artçılar için yeni model



ve ayrılık vakti geldi,birdahaki gezide görüşmek üzere katılan emeği geçen herkese,ayrıca Yürekçe ye yürekten teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen gelme,sonrada resimler nerde de yüklüyoz tabi 120 tane resim kolay değil
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
bende bekliyorum valla sabırsızlıkla.. :) adana mt deki herkeslere selamlar.. :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaf acele etmeyin geliyor,çöküntüye uğradı baştan birdaha yüklüyorum
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
eveeet,katılan tüm arkadaşlarıma teşekkürler.her zamanki gibi,son derece keyifli,bol proteinli,azıcık yağmurlu bir gezi oldu.11 motor,1 araba ve 19 kişilik muhteşem bir kadro,sağ salim,gittik-geldik.mersin'de bizi karşılayıp,ilgilenen ve eşlik eden sencer kardeşimize teşekkürü bir borç bilirim.
























resimlerin çoğu cengizde.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzaffer abi kırmızı suzukı de amma yakışmış...paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
çok güzel olmuş yine.. :) darısı başımıza.. :) bu arada yeni ikitekeriniz hayırlı uğuğlu olsun..
 
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
125
adanalı hocam,ben de tek gezen motorcu olarak, bu gurup gezilerine gıpta ediyorum. bide bu gurubu bizim oralarda görmek isterim..çadırlı olursa da tadından yenmez..her yer derenin yanı doğal çadır kurulacak yerler..kazasız gezintiler dilerim.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
ya kardeşim size tlf la görüşmemde demedimmi yağmur var ıslanacanız diye tabi beni tiiii,ye alırsanız ıslanırsınız bensiz nasıl oluyormuş ıhıııı işte ıslandınız.ahımmm tuttu yaaaa:queen::queen:emeğinize sağlık neşeniz,gülen yüzleriniz hiç eksik olmasın güzel kardeşlerim emeğinize sağlık:rendeer:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
yaşar abi sen nerdesin söyle biz oralara gelelim. yazın rize taraflarınsaysan görüşeceğiz inşallah.

Şu tozun dumanın pislliğin içinde de motora biniyonuz ya helal olsun size. sizi anladımda bora abi nasıl bu işe kalkıştı onu anlamadım. Bu arada bora abi bende bir kaç eski diş fırçası var veriyimmi. :queen::queen::queen:

Suzi'yede binen binene :p:queen:


tebrik ederim güzel gezi olmuş velakin emin olun hiç kıskanmadım. çünkü bu hafta nedense canım hiç istemedi. zaten programda bir iki şim vardı. hele sucuklar midemi kaldırdı vallahi. ne o öyle sucuk, neden yapıldığı da belli değildir onun şimdi.

neyse tekerinize sağlık.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
maşallah mustafa abim gene sucukları götürüyon haaa hiç vazgeçmicen şu sucuktan
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
adanalı hocam,ben de tek gezen motorcu olarak, bu gurup gezilerine gıpta ediyorum. bide bu gurubu bizim oralarda görmek isterim..çadırlı olursa da tadından yenmez..her yer derenin yanı doğal çadır kurulacak yerler..kazasız gezintiler dilerim.

inşallah.bahar gelsin,çadır-kamp işine başlayacağız.çok teşekkürler.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepsini yükledim desem yalan olur biraz eledim isteyene orjinallerinden verebilirim bidaha resim yüklemekmi tövbe
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sevgili dostlar, mersine gelip de beni arayıp aranızda kabul ettiğiniz için esasen ben teşekkür ederim. sizlerle olmak gerçekten güzeldi ve güzel.
yağan yağmur zaten hiç umurumda değil, onun dersi tatlı su motorcularının olsun...

hişşt muzaffer abi ve haluk dostlar, sucuklara filan dil uzatmayın, kedi-ciğer misali olduğu aşikar. yakayı ele vermişsiniz. size tavsiyem resimlere az bakın, yoksam şişmiş yerlerinize sibop taktırmak zorunda kalırsınız :p

tekrardan tüm katılımcılara ve tüm motor/motorcu dostlarına selamlar :)
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
82
geziniz çok güzel olmuş bide böle güzel insanlar olunca güzelliğe güzellik katmış resmin birinde şaldam gördüm adananın şalgamı süperdir ve hiçbir yerde onun gibi bulamayız desek abartmış olmayız adanaya gelince hep alırdım ama şimdi gidemediğimden alamıyorum :S nice geziler kmler kazasız belasız inşallah
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
HOŞGELMİŞSİNİZ ARKADAŞALAR
sizi resimlerde seyretmekte çok güzel oluyor:) yine sucuklara saldırmışsınız, bi gezimizde sucuksuz olsun ne var:mrgreen:
tebrik ederim güzel gezi olmuş
önce ben YOLUNUZ AÇIK OLSUN diyim :queen:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
sevgili dostlar, mersine gelip de beni arayıp aranızda kabul ettiğiniz için esasen ben teşekkür ederim. sizlerle olmak gerçekten güzeldi ve güzel.
yağan yağmur zaten hiç umurumda değil, onun dersi tatlı su motorcularının olsun...

hişşt muzaffer abi ve haluk dostlar, sucuklara filan dil uzatmayın, kedi-ciğer misali olduğu aşikar. yakayı ele vermişsiniz. size tavsiyem resimlere az bakın, yoksam şişmiş yerlerinize sibop taktırmak zorunda kalırsınız :p

tekrardan tüm katılımcılara ve tüm motor/motorcu dostlarına selamlar :)

abi bende diyorum bu gs kimin,tekerlerinize sağlık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst