ADANA [MT] Bu Hafta'da Çooook Gezdi.

Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Bende resimeri göremeiyorum. :( Oğuz kardeşim motor mu aıyorsun yoksa? hayırlısı diyelim mi? :D
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
allah alaaaaah ne oldu bu resimlere şimdi :pr: yüklediğim site çökmüş.başka bir siteden deneyeceğim,bakalım.
KARIŞIK YÜKLEDİ AMA OLDU.

080420122175.jpg

080420122179.jpg

DSCN0798.jpg

DSCN0803.jpg

DSCN0804.jpg

DSCN0805.jpg

DSCN0807.jpg

DSCN0808.jpg

DSCN0809.jpg

DSCN0810.jpg

DSCN0811.jpg

DSCN0812.jpg

DSCN0813.jpg

DSCN0814.jpg

DSCN0815.jpg

DSCN0817.jpg

DSCN0818.jpg

DSCN0819.jpg

DSCN0826.jpg

DSCN0827.jpg

DSCN0828.jpg

DSCN0829.jpg

DSCN0830.jpg

DSCN0831.jpg

DSCN0832.jpg

DSCN0833.jpg

DSCN0834.jpg

DSCN0835.jpg

DSCN0836.jpg

DSCN0837.jpg

DSCN0838.jpg

DSCN0839.jpg

DSCN0840.jpg

DSCN0841.jpg

DSCN0842.jpg

DSCN0843.jpg

DSCN0844.jpg

DSCN0845.jpg

DSCN0846.jpg

DSCN0847.jpg

DSCN0849.jpg

DSCN0850.jpg

DSCN0851.jpg

DSCN0852.jpg

DSCN0853.jpg

DSCN0854.jpg

DSCN0856.jpg

DSCN0857.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------

DSCN0797.jpg

DSCN0799.jpg

DSCN0800.jpg

DSCN0801.jpg

DSCN0802.jpg

DSCN0816.jpg

DSCN0820.jpg

DSCN0821.jpg

DSCN0822.jpg

DSCN0823.jpg

DSCN0824.jpg

DSCN0825.jpg

DSCN0848.jpg
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hadi bakalım,,resim yüklediğim site onarıldı.şimdide aynı resimlerden ikişer tane oldu.:silent:
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
9
SELAMLAR ADANA FOTOLARDA SİYAH BEYAZ MONT GİYEN ABİMİZİN MONTU GERÇEKTEN ÇOOK HOŞ NERDEN ALDIGINI ÖGRENEBİLİR MİYİM HERKEZE TEŞEKKÜRLER...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst