ADANA [MT] BU HAFTA,KOZAN/FEKE/OBRUK ŞELALESİNDEYDİ

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Havaların düzelmesiyle birlikte,KOZAN kalesinde sabah kahvesi içip oradan,muhteşem virajlar eşliğinde FEKE’de yemek molası,daha sonra OBRUK ŞELALESİ’ne,ve son olarak da KOZAN’da tatlı ile taçlandırdığımız bir gezi düzenledik.Feke’de görev yapan Süleyman kardeşimizin davetine icabet ederek,13 motor ve 5 araçla gittik.kendisine ve katılan tüm arkadaşlarıma buradan teşekkür ediyorum. Buyrun fotolara :
























































































































































































 
Katılım
27 Mar 2015
Mesajlar
161
MT Adana olarak yine harikalar çıkarmışız ortaya bize biri durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr desin lütfennn :queen: :queen: yoksa milleti çatlatacaz hep beraber şaka şaka herkes inşallah bizim kadar güzel gezilere iştirak eder. Bu gezide emeği geçen ve bizi çok güzel bir şekilde ağırlayan hocama çok teşekkür edeiyoruz MT Adana gurubu olarak sağolasın hocam tekerin düz bassın hep
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
vayy vayy vayyy...bizde haftasonu ofiste çalışalım Bora abi :(
ee bizde tüm hafta içi çalıştıydık kardeş.:queen:

Boracım, güzel bir gezi oldu resimler için teşekkürler emeğine sağlık selamlar.
teşekkürler ümit abi,birlikte nice gezilere inşallah.:cat:

MT Adana olarak yine harikalar çıkarmışız ortaya bize biri durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr desin lütfennn :queen: :queen: yoksa milleti çatlatacaz hep beraber şaka şaka herkes inşallah bizim kadar güzel gezilere iştirak eder. Bu gezide emeği geçen ve bizi çok güzel bir şekilde ağırlayan hocama çok teşekkür edeiyoruz MT Adana gurubu olarak sağolasın hocam tekerin düz bassın hep
ALLAH birlikteliğimizi bozmasın,AMİN.:cat:
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
107
Güzel bir gezi oldu şelale çok güzeldi gelip görülecek bir yer katılan arkadaşlara teşekkür ediyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst