Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Havaların düzelmesiyle birlikte,KOZAN kalesinde sabah kahvesi içip oradan,muhteşem virajlar eşliğinde FEKEde yemek molası,daha sonra OBRUK ŞELALESİne,ve son olarak da KOZANda tatlı ile taçlandırdığımız bir gezi düzenledik.Fekede görev yapan Süleyman kardeşimizin davetine icabet ederek,13 motor ve 5 araçla gittik.kendisine ve katılan tüm arkadaşlarıma buradan teşekkür ediyorum. Buyrun fotolara :

























































































































































































