Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Güzel giden havaları değerlendirmek için,ekibimiz,bu hafta da KARATAŞa gitme kararı aldı.arabalar ve motorlarla hep beraber ailece yine şahane bir kamp gerçekleşti.özellikle yaptığı mükemmel kebaplar için GAZİ kardeşimize,muhteşem şam tatlısı için GÜRSEL kardeşimize ve katılan,emeği geçen herkese buradan teşekkürler.buyrun fotolara:



















































































































































































































