ADANA [MT] ALİHOCALI BAYRAM KAMPINDAYDI

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Merhaba arkadaşlar,geleneksel hale gelen,bir bayram kampımızı daha gerçekleştirdik.katılımı bol,kahkahası ve neşesi bol bir organizasyon oldu.özellikle bu kamp yerini bizlere tavsiye eden Fatih ağbimize,yaptığı yemeklerle birbirinden güzel lezzetler sunan Yusuf kardeşimize,aracıyla tüm kampın yükünü taşıyan Ahmet kardeşimize,değerli katılımlarıyla bizlere neşe katan sevgili ninja muzaffer kardeşimize,Ceyhan’dan ve buradan katılan ,emeği geçen tüm dostlarıma teşekkür ediyorum.şimdi fotolar;

Z8wRS.jpg

4WPw1.jpg

wLy5F.jpg

tNB7d.jpg

MOXFY.jpg

JsIez.jpg

RFC8f.jpg

k6dY.jpg

odghU.jpg

IMPc7.jpg

EjLC.jpg

6oVsm.jpg

R8eWc.jpg

Yix0p.jpg

yTjt6.jpg

1KNa.jpg

oMUhV.jpg

ly7kM.jpg

sOlEg.jpg

XObAS.jpg

fGUIE.jpg

r6o3a.jpg

oXqv3.jpg

aV49A.jpg

AkJv.jpg

LNRyS.jpg

cmb4e.jpg

7lnVk.jpg

Lt4cU.jpg

i6Msf.jpg

ohI7K.jpg

aKB.jpg

YJWV3.jpg

p90eA.jpg

PMvTG.jpg

cZ1UG.jpg

25Gqa.jpg

f9Xsk.jpg

5pQj6.jpg

Oy4i.jpg

FZ7e5.jpg

iLKoc.jpg

Xqcaj.jpg

ENglM.jpg

M0VZo.jpg

Fhpz.jpg

bQxY.jpg

05RSQ.jpg

Z3gj.jpg

T3t.jpg

pwqJV.jpg

bmvds.jpg

kYDai.jpg

kIHs.jpg

H31AI.jpg

klXU1.jpg

Aj0wi.jpg

tNXGP.jpg

V3OEK.jpg

fsoR6.jpg

3pwqi.jpg

5AMEv.jpg

ExZH1.jpg

70IRy.jpg

zKtXn.jpg

bXcqE.jpg

SgZTJ.jpg

duNls.jpg

tik7m.jpg

Kd72O.jpg

zP2Wt.jpg

CrnHF.jpg

puwGV.jpg

LnA8.jpg

S1XEu.jpg

pdlB.jpg

N3sGk.jpg

ugLcQ.jpg

XjY0s.jpg

5jmtW.jpg

XDf.jpg


bendeki fotolar bunlar,diğer fotoları da arkadaşlarım yükleyecekler.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Başkanım fotolar çok güzel. Emeğinize sağlık teşekkürler...:rendeer:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Yine güzel bir gezi olmuş. Tekerinize daş değmesin. Paylaşım için ayrıca teşekkürler:cat:
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
43
harika kamp olmuş. memlekte her gittiğimde annem ve babam bırak şu motoru araba al diyor bende gaza gelip tamam diyorum ama tatil bitince bakıyorum böle resimler kamplar motorları görünce gene içimde motor aşkı debreşiyor bakalım sonunda kim galip gelecek. harika kmp olmuş valla. böle geziyorsunuz ya çok güzel valla. herkesin emeğine sağlık :) :)
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
486
Motosikleti
Bmw R 1300 Gs
çok güzel gezi olmuş elinize ayagınıza saglık topraklarım.ahh keşke bende olsaydım.alihocalıda ayrı bir güzel zaten ;)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Güzel bir kamp oldu.
Katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkürler.
Başkanım,
Fotolar için eline sağlık diyorum.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel sözler ve iyi dilekleriniz için teşekkürler dostlar.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Adana'nın renkli ve zevkli motorcularına yakışır nitelikte; lezzetli, keyifli bir o kadar da neşeli bir kamp olmuş,

herkese iyi haftalar dilerim.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:queen:queen:herkese günaydın,hayırlı işler kolay gelsin.harika insanlarla yapılan kamp tabiiki harika olur.bizlerde böylee bir kampı geride bırktık bütün emegi geçen ve katılan arkadaşlara sonsuz teşekkürler.ayrıca yusuf kardeşime yaptıgı organizasyon ve kavurmalar için teşekkür ediyorum.:thumleft::thumleft::thumleft:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Emeğe geçen tüm dostlarıma teşekkür ederim :rendeer: Bir sonraki aktivitemizde görüşmek üzere :cat:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Başkanım,
Hala kavurma fotoğrafı yok.
yememiş olsam yapıldığına inanmayacağım :mrgreen:
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Niye ki ? Yusuf Abi... Kampta KAVURMA mı yapıldı???????? :santa::santa::santa::santa::santa:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst