Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,geleneksel hale gelen,bir bayram kampımızı daha gerçekleştirdik.katılımı bol,kahkahası ve neşesi bol bir organizasyon oldu.özellikle bu kamp yerini bizlere tavsiye eden Fatih ağbimize,yaptığı yemeklerle birbirinden güzel lezzetler sunan Yusuf kardeşimize,aracıyla tüm kampın yükünü taşıyan Ahmet kardeşimize,değerli katılımlarıyla bizlere neşe katan sevgili ninja muzaffer kardeşimize,Ceyhandan ve buradan katılan ,emeği geçen tüm dostlarıma teşekkür ediyorum.şimdi fotolar;
bendeki fotolar bunlar,diğer fotoları da arkadaşlarım yükleyecekler.
bendeki fotolar bunlar,diğer fotoları da arkadaşlarım yükleyecekler.