[Adana MT] 5 Ağustos 2007 Yayla - Tarihi Yer Gezisi

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Bu haftasonu rotamızı İçel ilinin Kuzey tarafındaki yayla ve tarihi mekanlara çevirdik.


Buluşma Saati: 07:45

Hareket Saati: 08:15

Not: Hareket saatinde kesinlikle yola çıkılacaktır. Geç kalan arkadaşlar mevcut güzergahtan gruba katılabilir.
Lütfen herkes vaktinde gelsin.


Buluşma Yeri:
Metro alışveriş merkezi yakınlarında, E-5 üzerinde Hal karşısındaki ilk benzincide buluşuyoruz.

Rota: Eski yoldan Tarsus'a gidilip ordan eski Ankara yolundaki 2 tarihi alan gezildikten sonra Kadıncık baraj göleti üzerindeki yoldan Çamlıyayla ya geçilecek. Yemek burda yendikten sonra Cehennem deresi geçişi yapılıp Gözne yaylası üzerinden otobana çıkılıp tekrar Adana'ya dönülecektir..

Menzil: Bilinmiyor

Seyir: Yerine göre 30-100km/s arası

Katılım: Altı yüksek olan her türlü motorla geziye katılınabilir. Stabilize zemine girilecektir.

Yol Durumu: Yol boyu asfalt yer yer kirli asfalt ve bozuk asfalt var ayrıca stabilize yollar.

Hava durumu: Açık sıcak hava.


Yemek:
Bölgedeki et lokantasından birinde yenecektir.

Gezilecek Yerler: Yolda belirlenecektir.


Görüşmek üzere.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
haydi milet geziye.

"ne oldu adanaya, hiç gezilmiyor" diyen arkadaşlar nerede? geçen hafta gezide çok az kimse vardı. bakalım bu geziye gelecek olan kaç kişi var???
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
sizlere iyi ve eylenceli yolculuklar dilerim
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Buluşma Yeri: Metro alışveriş merkezi yakınlarında, E-5 üzerinde Hal karşısındaki ilk benzincide buluşuyoruz.
:queen: hasan abi buna koptum yaaa

yer mi kalmadı da böyle adres verion abi :queen:

gazipaşadaki parkın köşesindeki kazım büfe bence en güzel yer,
kahvaltı da yapılır ayaküstü :mrgreen:

(gezilere katılamasam da fikirlerimi beyan ederim) :cherry:
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Menzil gidiş-dönüş toplam 300 km. Selamlar ve kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
41
yaz sezonu bitene kadar Mersin'e tasindigimizdan haftasonlari orada oluyorum, geziye aksi istikametten katilma sansim var mi, merak ediyorum (tabii "o zaman ne keyfi kalir" diyeniniz cikacaktir elbet - ama sizin gezilerinizin ne kadar guzel oldugunu biliyorum, ilk ve son geziminizin tadi hala damagimda)
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
133
ali yıldız : abi ne geziyorsunuz ya 300 km ne güzel, biz ankarada bu hafta toplasan 40 km yi geçmez bi gezi yapıyoruz neyse resimlerle avunacağız artık kendinize ii bakın
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu hafta katılamayacağım.yolunuz açık olsun arkadaşlar.iyi geziler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst