- Katılım
- 31 Ocak 2005
- Mesajlar
- 2,031
msoysarac kardeşim,çooook geçmiş olsun,bak şinci bir bardak çayın içine bir çay kaşığının yarısı kadar karabiberi atuyırsun sonacıma aççık limon sıkıyorsun ve içiyorsun sona üstünü iyice örtüp terliyorsun sonacıma ılık bir duş alıyorsun üzerini değiştiriyorsun sona yatıyorsun yine terledin yine duş zabaha zımba gibisin dene ve gör hade geçmiş olsun