[Adana MT] 24.02.2008 Kozan'da Kahvaltı Gezisi

Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
msoysarac kardeşim,çooook geçmiş olsun,bak şinci bir bardak çayın içine bir çay kaşığının yarısı kadar karabiberi atuyırsun sonacıma aççık limon sıkıyorsun ve içiyorsun sona üstünü iyice örtüp terliyorsun sonacıma ılık bir duş alıyorsun üzerini değiştiriyorsun sona yatıyorsun yine terledin yine duş zabaha zımba gibisin dene ve gör hade geçmiş olsun
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Maalesef bu hafta fotoğraflara bakmakla yetineceğim. Hepinize iyi eğlenceler.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar yarın bir artçı alabilirim:)
pardon alamazmışım:mrgreen:hanım bende gezeceğim diye yapıştı:p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
msoysarac kardeşim,çooook geçmiş olsun,bak şinci bir bardak çayın içine bir çay kaşığının yarısı kadar karabiberi atuyırsun sonacıma aççık limon sıkıyorsun ve içiyorsun sona üstünü iyice örtüp terliyorsun sonacıma ılık bir duş alıyorsun üzerini değiştiriyorsun sona yatıyorsun yine terledin yine duş zabaha zımba gibisin dene ve gör hade geçmiş olsun

(motor) Cengiz abi, dediklerini aynen uyguladım.. vallahi şuan cok daha iyiyim. teşekkürler :cat: bu hafta fotograflara bakıcam sadece... eminim cok güzel gezi olmuştur...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
(motor) Cengiz abi, dediklerini aynen uyguladım.. vallahi şuan cok daha iyiyim. teşekkürler :cat: bu hafta fotograflara bakıcam sadece... eminim cok güzel gezi olmuştur...

gezinin kozanakadar olan kısmı çok güzeldi ,ondan sonrasında ben yoktummm,gelsinlerde döksünler eteklerindeki taşları arkadaşlarr:rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw böle bi eziyet olamazdı benim için :pr:
dünden gittim ben kozana ailem orda olduğu içinn
sabah uyandığımda tlf a sarıldım hemen nerdesiniz siiizz die yoldalarmış

ben: kahvaltıya gidiyorum anne ben arkadaslar geliyolar adanadan
annem : nereye??
ben : ciğer yemeyeee
annem : ne zamandır görmüyon onları ??
ben : :cherry: dünden beri falan herlade :cherry:
annem: ::yanliss: gidemezsin 3 haftadır yoksun ortada bizle kahvaltı yapacaksın OTURR:jocolor:
ben: ::xcrying: pekii

bende mecbur oturdum doğru söze ne denir diyerek millet benim memleketime geldi ama beraber bi yemek yiyemedim:pale::pale:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
18
ben kozan dan .. burada yeniyim . arkadaşlar.. benim için ilk olduğundan mı bilmem süper sayılırdı.. katılım çoktu.
haberimiz yok tu ama bizde buradan 6-7 motor katıldık::))
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ben kozan dan .. burada yeniyim . arkadaşlar.. benim için ilk olduğundan mı bilmem süper sayılırdı.. katılım çoktu.
haberimiz yok tu ama bizde buradan 6-7 motor katıldık::))
abi hoşgeldin sefalar getirdin:rendeer:.sizde katılınca çok daha süper oldu.
SayIlIrdI değil, süperdi. :):)
abi sizin tükanda süperdi herzaman uğrayalım derim:cherry:
vallahi iso merak ediyorum :):).. kaç kişi katıldı? nereleri gezdiler??

helal olsun abi ektin:pr:
çok kişi vardı çok.fekede çay molasından sonra adana grubu devam etti.kozan ve kadirliden arkadaşlar molaya kadar bize eşlik ettiler:rendeer:
resimler modum hasan başlık açınca tökülecek:queen:
bekleyin deyecek:)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
waaayy arkadaşlar yediginiz içtiginiz sizin olsun gezip gördüklerinizden anlatın bakem bi :cat: rüzgar varmıydı rüzgar
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
Demir_Gürsel ;

abi yapma gözünü sevim ya.. valla yatıyodum abi, kötü hasta oldum ya.. ama saolsun Cengiz Abinin verdiği receteye uydum da.. bayagı iyiyim şuan.. fotoları bekliyoruz..
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya nerde fotoğraflar yaa kozanda olupta size katılamamak hala ızdırap veriyoo bana anlatamam yaa:pr::pr::salut::salut:

iso gelecem dedin gelmedin osmaniyeye

abii kozandan adanaya geldiler direk adanadan latifi de alıp geleceklerdi de latif ekmiş iso yu bildiğim kadarıyla 5-6 gibi arayıp hadi gidelim demiş iso da o zamana kadar babasını eve göndermiş tükanda duruyomuş ondan gelemeişler bana anlattığı buydu abii :)

ben kozan dan .. burada yeniyim . arkadaşlar.. benim için ilk olduğundan mı bilmem süper sayılırdı.. katılım çoktu.
haberimiz yok tu ama bizde buradan 6-7 motor katıldık::))

hoşgeldin arkadasım bende kozanlıyım :) adın sanın nedir sölyle bakiim belki tanışıyoruzdur:)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
18
bende resimden çok video var . ben gösterebilirmiyim hemde nasıl göstereceğim.bilmiyorum :pr:

hatta beniim şimdiki gördüğünüz resim de dünkünden birii...:cat:

hoşgeldin arkadasım bende kozanlıyım :) adın sanın nedir sölyle bakiim belki tanışıyoruzdur:)[/QUOTE]

benim adım arif.. dün kırmısı regal raptor vardı. altımda. da siz gelmediniz herhalde.. siz ne tarafındansınız kozanın isim nedir?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst