- Katılım
- 13 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,547
- Konu Yazar
- #1
Merhaba
Bu hafta sonu planladığımız Berke Barajı gezisini hava muhalefeti sebebiyle ertelemeye karar verdik. Rotamızı Gülek Kalesi, Tekir, Pozantı, Çiftehan taraflarına çevirdik ama bu bölgede kar yağışı, tipi ve bazı bölgelerde fırtınalı sağanak yağış olduğunu öğrendik. Ne yapalım diye düşünürken hadi bulut kovalayalım dedik ve kendimizi köy yollarında Yumurtalığa giderken bulduk
Katılım
Gürhan (Yamaha FZ6)
Erhan + İjlal (Suzuki DL650 V-Strom)
Veyis Naci (Honda Shadow 750)
Hasan + Sezen (Suzuki DL650 V-Strom)
Berke gezisini iptal ettikten sonra Batı Mola'da buluşup gidilecek yeri kararlaştırdık. İşte o anlar :mrgreen:

Otobandan Ç.Ü çıkışına gidiyoruz. Buradan Yumurtalığa doğru yola çıkıyoruz.



Köy yollarında güzel manzara eşliğinde yol alıyoruz.






















Yolda kaç defa önümüze çıktı saymadım ama sığır sürüleriyle bol bol karşılaştık.





Sonunda Yumurtalığa varıyoruz. Yağmur damlaları hafif hafif düşüyor.








Fotoğraf çekiyoruz.
Gürhan'ın ikram ettiği çikolataları yerken.

Erhan İjlal çifti.


Bu demir parçası burada ne arıyor? diye hesap sorarken. :mrgreen:







Yemekteyiz.


Balık bekleyen Kediler. Çokça vardı.

Dönüş için hazırlanıyor ve yola çıkıyoruz.

Yola çıkarken yağmur serpiştirmeye başladı. Fotoğraf makinesi ıslanmasın diye dönüş yolunda fotoğraf çekemedik. Sonunda Adana'ya vardık.

Allah'a çok şükür gezimizi kazasız belasız tamamladık.
Başka bir gezimizde buluşmak üzere; yolunuz, yolumuz açık olsun.
Makine (Hasan)
Bu hafta sonu planladığımız Berke Barajı gezisini hava muhalefeti sebebiyle ertelemeye karar verdik. Rotamızı Gülek Kalesi, Tekir, Pozantı, Çiftehan taraflarına çevirdik ama bu bölgede kar yağışı, tipi ve bazı bölgelerde fırtınalı sağanak yağış olduğunu öğrendik. Ne yapalım diye düşünürken hadi bulut kovalayalım dedik ve kendimizi köy yollarında Yumurtalığa giderken bulduk
Katılım
Gürhan (Yamaha FZ6)
Erhan + İjlal (Suzuki DL650 V-Strom)
Veyis Naci (Honda Shadow 750)
Hasan + Sezen (Suzuki DL650 V-Strom)
Berke gezisini iptal ettikten sonra Batı Mola'da buluşup gidilecek yeri kararlaştırdık. İşte o anlar :mrgreen:

Otobandan Ç.Ü çıkışına gidiyoruz. Buradan Yumurtalığa doğru yola çıkıyoruz.



Köy yollarında güzel manzara eşliğinde yol alıyoruz.






















Yolda kaç defa önümüze çıktı saymadım ama sığır sürüleriyle bol bol karşılaştık.





Sonunda Yumurtalığa varıyoruz. Yağmur damlaları hafif hafif düşüyor.








Fotoğraf çekiyoruz.
Gürhan'ın ikram ettiği çikolataları yerken.

Erhan İjlal çifti.


Bu demir parçası burada ne arıyor? diye hesap sorarken. :mrgreen:







Yemekteyiz.


Balık bekleyen Kediler. Çokça vardı.

Dönüş için hazırlanıyor ve yola çıkıyoruz.

Yola çıkarken yağmur serpiştirmeye başladı. Fotoğraf makinesi ıslanmasın diye dönüş yolunda fotoğraf çekemedik. Sonunda Adana'ya vardık.

Allah'a çok şükür gezimizi kazasız belasız tamamladık.
Başka bir gezimizde buluşmak üzere; yolunuz, yolumuz açık olsun.
Makine (Hasan)