Adana [mt] 10.01.2010-erzin gezisi

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
elinize sağlık arkadaşlar:cat:
vaaayy demek sucukları bizsiz yemekte varmış:mrgreen: kazakistanlı arkadaşa söyleyinde kendi memleketine taşınsın, burda ne işi var:bounce::cherry:
muzafferimde yine tezgahın başına geçmiş, bu sucuk pişirmenin mastırını yaptı adana mt sayesinde:p

Katılan, katılmayan ::151:: emeği geçen ve resimleri silen ::saskin:: tüm arkadaşlara teşekkür ederim...::149::

iyi güzelde muzocum katılmayanlara niye teşekkür ettin merak ettim:silent::cherry:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Afiyet olsun .Güzel eğlenceli bir organizasyon olmuş. Helal olsun .Yüreğinize sağlık...:cat::rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
elinize sağlık arkadaşlar:cat:
vaaayy demek sucukları bizsiz yemekte varmış:mrgreen: kazakistanlı arkadaşa söyleyinde kendi memleketine taşınsın, burda ne işi var:bounce::cherry:
muzafferimde yine tezgahın başına geçmiş, bu sucuk pişirmenin mastırını yaptı adana mt sayesinde:p



iyi güzelde muzocum katılmayanlara niye teşekkür ettin merak ettim:silent::cherry:

sucukları doğrasaydın niye teşekkür ettiğimi anlardın :p:p:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
güzel bi gezi olmuş helal adana mt ye,varya o sucuklara bittim,akşama bende yapçam aynısını,ellerine sağlık bora resimler için sağolasın giden resimlerede üzülme,başka gezide silmezsin olur biter.:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
282
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anaamm adanalılar ne kadar renkli.hava da güzel tabi gezin.iyi etkinlikler tekrardan.güzel olmuş.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Gerçekten güzel, zevkli, lezzetli bir gezi olmuş.
Erzin'e kadar gelmişsiniz. Antakya'ya ne kalmış ki !
Bekleriz...
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
yİNE Adana yine güzel bir gezi.. Bravo... Harikasınız..
Silinen resimlere çok üzüldüm....
Daha çok resim ve resim içinde motorların resimleri....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel bi gezi olmuş helal adana mt ye,varya o sucuklara bittim,akşama bende yapçam aynısını,ellerine sağlık bora resimler için sağolasın giden resimlerede üzülme,başka gezide silmezsin olur biter.:p

teşekkürler ümmet abi.

anaamm adanalılar ne kadar renkli.hava da güzel tabi gezin.iyi etkinlikler tekrardan.güzel olmuş.

e,çukurova da yaşamanın avntajları.yazın gezmek de bizim için eziyet oluyor,çok sıcak,kask tkmak eziyet.

Gerçekten güzel, zevkli, lezzetli bir gezi olmuş.
Erzin'e kadar gelmişsiniz. Antakya'ya ne kalmış ki !
Bekleriz...

teşekkürler sıtkı bey,sizin o meşhur künefenizin tadına artık bakmamız lazım.:queen:en kısa sürede ziyaretinize geleceğiz.bu rda özelden telefonunuzu rica edeceğim.

yİNE Adana yine güzel bir gezi.. Bravo... Harikasınız..
Silinen resimlere çok üzüldüm....
Daha çok resim ve resim içinde motorların resimleri....

bende üzüldüm,ilk defa böyle birşey yaptım.:pr:bende sizin geilerinizi ilgiyle izliyorum.teşekkürler.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
buraya gelirsen çook kınayacak şeyler bulursun.biz senin yerine gezeriz.sen de resimlerle idare ediver artık.

Sanirim azicik kirilmissin bana.. :pale:
Sizi kiniyorum dediysem ironie olarak yazdim bunu..
Yoksa motorla gezen kisileri neden kinayayim.. Kesinlikle böyle birsey yok..
Sizlerin neresini kinayayim.. Korumalariniz herseyiniz 4x4 lük..
Gezileriniz harika..
Tekeriniz düz bassin herzaman..:cat::cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Sanirim azicik kirilmissin bana.. :pale:
Sizi kiniyorum dediysem ironie olarak yazdim bunu..
Yoksa motorla gezen kisileri neden kinayayim.. Kesinlikle böyle birsey yok..
Sizlerin neresini kinayayim.. Korumalariniz herseyiniz 4x4 lük..
Gezileriniz harika..
Tekeriniz düz bassin herzaman..:cat::cat:

sana neden kırılayım.ben bu güzel ülkemin içler acısı halini dile getirmek istedim.orada daha elverişli yaşam şartları varken,burada ne işin var anlamında yani.:)
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ha şöyle bee birazda buralara gelin bea deilmi ama :) ellerinize sağlık çok güzel olmuş
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
çok düzenli ve temiz bir gezi olmuş.hasta oluyorum böyle gezilere.yok kki kardeşim bizim burda ekip felan yazları uzuyalım gidelim şöyle.hep tek tabanca hep tek tabanca
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst