[Adana MT] 09.09.2007 Eğner Gezisi

Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
Pazar günü oğlanla balkonda sefa yaparken bu kadar Kazımsever motorcu da ne diyordum içimden. Demek Eğner'e gidiliyormuş.:mrgreen:

Ya bu gezilere gidilmeden önce bir yerde duyuruluyormu? Bizde katılabilirmiyiz?

Eğner yolu bu hale mi geldi, ne yapıyorlar otobanmı?

hafta içi adanaMT olarak(genellikle genç grup:p )sürekli buluşup görüşüyoruz .
gerçi ben iş stresi ve yogunlugundan pek katılamadım bu hafta ama sizde eger isterseniz toplantılara ve gezilere katılabilirsizi...
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
hafta içi adanaMT olarak(genellikle genç grup:p )sürekli buluşup görüşüyoruz .
gerçi ben iş stresi ve yogunlugundan pek katılamadım bu hafta ama sizde eger isterseniz toplantılara ve gezilere katılabilirsizi...

genç mi :silent:

fuat, hasan abi, erhan :silent:

:queen: beni boğacaklar bunu okuyunca :queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
bizim eskiden tembel bi modumuz vardı gezi duyurularını yapardı şimdi herşeyden elini çekti ..
bundan sonra yapılacak duyurular ama
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Fevri (Murat) dostum 8 litre kapasiteli motor ile 150 km den uzun olabilecek her gezide yanında bir şişe benzin bulundurmanda fayda var. Güzel gezi olmuş, paylaşım için teşekkürler. :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst