- Katılım
- 23 Eki 2006
- Mesajlar
- 364
Pazar günü oğlanla balkonda sefa yaparken bu kadar Kazımsever motorcu da ne diyordum içimden. Demek Eğner'e gidiliyormuş.:mrgreen:
Ya bu gezilere gidilmeden önce bir yerde duyuruluyormu? Bizde katılabilirmiyiz?
Eğner yolu bu hale mi geldi, ne yapıyorlar otobanmı?
hafta içi adanaMT olarak(genellikle genç grup
gerçi ben iş stresi ve yogunlugundan pek katılamadım bu hafta ama sizde eger isterseniz toplantılara ve gezilere katılabilirsizi...