[Adana MT] 09.09.2007 Eğner Gezisi

Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
özel msjlara pek cvp vermem :wiinkk:
kilo verirsen cbr daha hızlı gider, bu doğru :cherry:
dalga geçmenin senle alakası yok, o aramızda bi mevzu :bounce:
sen bişe dememeye devam et ::shhh:: :rendeer:

zaten senin özrün kabahatinden büyük ::144::

:



naptık ki kabatim büyük olsun burcu abla bişey demem yada dememem bana kalmış bişey dog desek anlicaz rr ne olacak :silent: onu anlamıyom + honda de ki kilolu insanlar içinde cbr yapsın ok mümkünse neden diye sorarlarsa dersin bir müşterim var şikayetci motosikleti gttmiyormuş dersin ok bunu benim için yaparmısnı ben sorarsam yanlış anlaşılır hadi burcu ala kib a.e.o :rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
özel msjlara pek cvp vermem :wiinkk:
kilo verirsen cbr daha hızlı gider, bu doğru :cherry:
dalga geçmenin senle alakası yok, o aramızda bi mevzu :bounce:
sen bişe dememeye devam et ::shhh:: :rendeer:

zaten senin özrün kabahatinden büyük ::144::




abilere şu an ulaşılamıo, ben sekreterleri görevini üstlenip cevap verim;

teşekkürler the lancet kardeş, seni de bu taraflara bekleriz :mrgreen:

:queen::queen: ALLAH ın izniyle geleceğim bir gün ama ne zaman :queen: Bu arada Ablaları unuttuğum için kusura bakmayın:rendeer:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
naptık ki kabatim büyük olsun burcu abla bişey demem yada dememem bana kalmış bişey dog desek anlicaz rr ne olacak :silent: onu anlamıyom + honda de ki kilolu insanlar içinde cbr yapsın ok mümkünse neden diye sorarlarsa dersin bir müşterim var şikayetci motosikleti gttmiyormuş dersin ok bunu benim için yaparmısnı ben sorarsam yanlış anlaşılır hadi burcu ala kib a.e.o :rendeer:

bende 600rr var ya,

ona tequ binmişti bi kere
indiğinde 'offf, köpek gibi gidio' demişti
(bunlar rüyamda oluo tabi, kimse şahit deil benden başka) :p

onunla 600rr'ı ve köpeği birleştirip nankör dog rr yaptım:queen:

:farao:şimdi de kendimi kınıyorum:farao:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
bende 600rr var ya,

ona tequ binmişti bi kere
indiğinde 'offf, köpek gibi gidio' demişti
(bunlar rüyamda oluo tabi, kimse şahit deil benden başka) :p

onunla 600rr'ı ve köpeği birleştirip nankör dog rr yaptım:queen:

:farao:şimdi de kendimi kınıyorum:farao:

hadi öyle olsun ablacım ha bu arada söyledin mi hondaya bana göre birtane yapsılar diye yada kilolu insanlar için
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Eğner'i bu kez tam keşfettik. Suyun aktığı yerin sonunda bir mağara ve içinde kocaman bir şelale vardı, ne yazık ki fotoğraf makinası yanımızda değildi. Çatalan çıkışındaki benzinciyi atlamamız biraz pahalıya patladı. Neyseki kazasız belasız geziyi tamamladık.

Tüm arkadaşlara teşekkürler. Görüşmek üzere....
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Adem abi hayırlı olsun yeni canavarın :)))))))

Bu arada tequ kasklarımız aynı yaw, piştiiiiii :mrgreen:

Kanka senin kilon mu varmış ki. Kas onlar kas.. :queen: :queen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
hadi öyle olsun ablacım ha bu arada söyledin mi hondaya bana göre birtane yapsılar diye yada kilolu insanlar için

honda dede vefat etti,
ben söyleyemem ama emin ol seni duymuştur :queen:


Adem abi hayırlı olsun yeni canavarın :)))))))

Bu arada tequ kasklarımız aynı yaw, piştiiiiii :mrgreen:

Kanka senin kilon mu varmış ki. Kas onlar kas.. :queen: :queen:

tequ ile kasklarınızın aynı olmasına çok sevindim :cherry: (2 kankamın kaskları aynı):p

kaslarım biraz yumuşak olabilir :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Eheehe deli şey. :mrgreen: Bir ricam olacak lütfen buraya gelirken farklı kask taksın, ayrıca shark montu olanlar da değiştirsin.. :queen: İkiz ikiz mi gezeceğiz yau :queen:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
honda dede vefat etti,
ben söyleyemem ama emin ol seni duymuştur :queen:
kaslarım biraz yumuşak olabilir :queen:


başın sağolsun burcu abla vay be bu sesim baya bir gürmüş daa japonlara kadar gittmiş ama türkce ama onlar kesin çevirici bir robot icat etmişlerdir oley motosikletim gdecek bundan sonra


abla ondan bende fazlasıyla var haklısın ama onlar türk kası :cherry:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yine harika bir gezi olmuş.tekerinize,yüreğinize sağlık arkadaşlarım.sevgilerimle.
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Gezi anlattıgınız kadar güzelmiş,elinize saglık.
Yanlız ben o Kel arkadaşı bi yerden tanıyorum ama çıkartamadım.80 li yıllarda yeşilçam filmlerinde mi oynuodu kendisi.Bi tanıdıga çok benzettimde :queen:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
Gezi anlattıgınız kadar güzelmiş,elinize saglık.
Yanlız ben o Kel arkadaşı bi yerden tanıyorum ama çıkartamadım.80 li yıllarda yeşilçam filmlerinde mi oynuodu kendisi.Bi tanıdıga çok benzettimde :queen:

aLÇO KILIKlı zibidi o :queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
hafta sonu şehir dışında olduğumdan dolayı böyle güzel bir organizasyona katılamadım gerçekten güzel gezi olmuş tüm arkadaşlara selamlar ayrıca hasan o fazer in resmini benim için çektin galiba
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
57
Hasan abi Çok güzel gezi olmuş ellerinize sağlık balıklarda harika görünüyodu ağzımın suyu aktı resmen. Herkese selamlarımı iletiyorum.Gelecek gezilerde görüşmek dileğiyle
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Pazar günü oğlanla balkonda sefa yaparken bu kadar Kazımsever motorcu da ne diyordum içimden. Demek Eğner'e gidiliyormuş.:mrgreen:

Ya bu gezilere gidilmeden önce bir yerde duyuruluyormu? Bizde katılabilirmiyiz?

Eğner yolu bu hale mi geldi, ne yapıyorlar otobanmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst