- Katılım
- 6 Mar 2007
- Mesajlar
- 565
özel msjlara pek cvp vermem :wiinkk:
kilo verirsen cbr daha hızlı gider, bu doğru :cherry:
dalga geçmenin senle alakası yok, o aramızda bi mevzu :bounce:
sen bişe dememeye devam et ::shhh:: :rendeer:
zaten senin özrün kabahatinden büyük ::144::
:
naptık ki kabatim büyük olsun burcu abla bişey demem yada dememem bana kalmış bişey dog desek anlicaz rr ne olacak :silent: onu anlamıyom + honda de ki kilolu insanlar içinde cbr yapsın ok mümkünse neden diye sorarlarsa dersin bir müşterim var şikayetci motosikleti gttmiyormuş dersin ok bunu benim için yaparmısnı ben sorarsam yanlış anlaşılır hadi burcu ala kib a.e.o :rendeer: