- Katılım
- 13 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,547
- Konu Yazar
- #1
Merhaba
Yağışlı geçen 2 haftadan sonra pazar günü gezi yapmak için dua ediyorduk. Cumartesi günü havanın kötü olması tüm ümitlerimizi silip atmıştı. Ancak Pazar sabahı güneşin ışıklarıyla uyandığımızda işte bugün gezi günüdür deyip motorlarımıza atladık. Yolu fazla uzatmadan plansız olarak çıktığımız gezide sırasıyla Misis mozaik müzesine uğradık. Müzeyi ve Misis'in etrafını gezdikten sonra Adana - Ceyhan arasındaki Yılan Kaleye çıkmaya ve Ceyhan nehri manzarasında çay içmeye karar verdik. Ceyhan'dan motorcu dostum Ahmet'te bize katıldı. Sonrasında Ceyhan da turlayıp yemeğimizi yedik ve Adana'ya geri döndük.
İşte fotoğraflarla gezimiz.

Sabah motoru çıkartıp yola çıkma hazırlığımızı yaptık.

Veyis hoca hazırlanırken. Yeni motoruna hayırlı olsun diyoruz. Allah kazadan beladan korusun.
Otobandayız.








Otobandan Organize Sanayi bölgesinden çıkıp Adana - Ceyhan yoluna çıktık. Misis yol ayrımına girip Misis Mozaik müzesine vardık.


İşte mozaikler. Mozaiklerde Nuh peygamberin gemisi anlatılıyor. Birçok canlı mozaikte yerini almış.








Eşim Sezen ve Veyis hoca bahçedeki tiyatro koltuğunun konforunu test etti.


Bahçedeki diğer eserler. Değirmenler, lahitler, mezar taşları ve mozaikler. Misis ören yerinde bu sene kazı çalışmalarının başlayacağını da öğrendik.









Müzeden çıkıp rotamızı bu sefer Yılan Kale'ye çeviriyoruz. Vaktimizin darlığından kaleyi gezme yerine bu seferlik Ceyhan Nehri manzarasında çay ve sohbet keyfi yapmayı tercih ediyoruz.











Kale yanındaki kafedeyiz.






Çayımızı içip sohbetimizi ettikten sonra yemek yemek üzere Grup lideri Ahmet eşliğinde Ceyhan'a doğru yola koyulduk.





















Ahmet'in bakışlara dikkat. Böyle bakış görülmedi. :mrgreen:



Yolda önümüze koyun sürüsü çıktı artık öyle alıştıkki bu duruma hayvanları seve seve yanlarından geçtik :mrgreen:





Ceyhan köprüsü. Yanlış bilmiyorsam Almanlar tarafından yapılmış.




Ceyhan içinde tur atıyoruz.


Sonunda yemek yiyeceğimiz yere varıyoruz.

Motorlarımız dinlenmekte.

Yemek bekleyen bir grup insan :mrgreen:
Yemekte bize Cem'de (cem01) katıldı. Cem'i de görmek çok iyi oldu. Ne zamandır görüşemiyorduk. Yemek bitimine doğru Mehmet (msoysarac) ve kardeşi de aramıza katıldı. Ayrıca Ahmet'in ablaları da yanımıza geldi.




Arkadaşlarımızla vedalaşıp motorlarımıza atladık. Bizimle ilgilenen, Ceyhan çıkışına kadar bize eşlik eden Alanç ailesine, Mehmet ve kardeşine tekrar teşekkür ediyorum.
Bir gezimizi daha keyifle tamamladık. Allah cümlemizin yolunu açık etsin.
Sağlıcakla kalın!
Makine
Yağışlı geçen 2 haftadan sonra pazar günü gezi yapmak için dua ediyorduk. Cumartesi günü havanın kötü olması tüm ümitlerimizi silip atmıştı. Ancak Pazar sabahı güneşin ışıklarıyla uyandığımızda işte bugün gezi günüdür deyip motorlarımıza atladık. Yolu fazla uzatmadan plansız olarak çıktığımız gezide sırasıyla Misis mozaik müzesine uğradık. Müzeyi ve Misis'in etrafını gezdikten sonra Adana - Ceyhan arasındaki Yılan Kaleye çıkmaya ve Ceyhan nehri manzarasında çay içmeye karar verdik. Ceyhan'dan motorcu dostum Ahmet'te bize katıldı. Sonrasında Ceyhan da turlayıp yemeğimizi yedik ve Adana'ya geri döndük.
İşte fotoğraflarla gezimiz.

Sabah motoru çıkartıp yola çıkma hazırlığımızı yaptık.

Veyis hoca hazırlanırken. Yeni motoruna hayırlı olsun diyoruz. Allah kazadan beladan korusun.
Otobandayız.








Otobandan Organize Sanayi bölgesinden çıkıp Adana - Ceyhan yoluna çıktık. Misis yol ayrımına girip Misis Mozaik müzesine vardık.


İşte mozaikler. Mozaiklerde Nuh peygamberin gemisi anlatılıyor. Birçok canlı mozaikte yerini almış.








Eşim Sezen ve Veyis hoca bahçedeki tiyatro koltuğunun konforunu test etti.


Bahçedeki diğer eserler. Değirmenler, lahitler, mezar taşları ve mozaikler. Misis ören yerinde bu sene kazı çalışmalarının başlayacağını da öğrendik.









Müzeden çıkıp rotamızı bu sefer Yılan Kale'ye çeviriyoruz. Vaktimizin darlığından kaleyi gezme yerine bu seferlik Ceyhan Nehri manzarasında çay ve sohbet keyfi yapmayı tercih ediyoruz.











Kale yanındaki kafedeyiz.






Çayımızı içip sohbetimizi ettikten sonra yemek yemek üzere Grup lideri Ahmet eşliğinde Ceyhan'a doğru yola koyulduk.





















Ahmet'in bakışlara dikkat. Böyle bakış görülmedi. :mrgreen:



Yolda önümüze koyun sürüsü çıktı artık öyle alıştıkki bu duruma hayvanları seve seve yanlarından geçtik :mrgreen:





Ceyhan köprüsü. Yanlış bilmiyorsam Almanlar tarafından yapılmış.




Ceyhan içinde tur atıyoruz.


Sonunda yemek yiyeceğimiz yere varıyoruz.

Motorlarımız dinlenmekte.

Yemek bekleyen bir grup insan :mrgreen:
Yemekte bize Cem'de (cem01) katıldı. Cem'i de görmek çok iyi oldu. Ne zamandır görüşemiyorduk. Yemek bitimine doğru Mehmet (msoysarac) ve kardeşi de aramıza katıldı. Ayrıca Ahmet'in ablaları da yanımıza geldi.




Arkadaşlarımızla vedalaşıp motorlarımıza atladık. Bizimle ilgilenen, Ceyhan çıkışına kadar bize eşlik eden Alanç ailesine, Mehmet ve kardeşine tekrar teşekkür ediyorum.
Bir gezimizi daha keyifle tamamladık. Allah cümlemizin yolunu açık etsin.
Sağlıcakla kalın!
Makine