adana dan bir üye daha

Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
71
değerli arkadaşlar bugün adana grubunun gezisine katıldım. hemen hemen herkes buraya üye zannedersem. bende gecikmeli olarak katılıyorum.
40 yaşını biraz geçtim. yaklaşık 6 yıldır motosiklet kullanıyorum. şu an bir varaderom var. çok beğenerek ve keyifle kullanıyorum. herkese selam ve saygılar.
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
71
hoşbulduk abi. zannedersem gezi planlarını siz yapıyorsunuz sorumlu olarak. bu alanda duyurulursa bende katılmak isterim.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
hocam sende durmuş,durmuş turnayı (motosikleti) gözünden vurmuşsun....:D

ayrıca da hoşgelmişsin...
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin fatih usta adana MT de senide görmek isterizzz :D
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hoşgeldin mfk321. Kalıcı ve katılımcı olman dilegiyle...

Gerçi üye olmadan katılımcı olmaya başlamışsın.:p
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
gezi planları arkadaşların ortak öneri ve kararlarıyla belirleniyor.tabii ki haber veririz.
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
71
çok teşekkür ederim. hepinize sevgiler.
artık adana da tam sezon açılıyor. umarım güzel rotalar çizilir.
benim aklımda uzunca süredir andırın üzerinden maraş a gidiş var. şimdilerde soğuk olur mu bilmiyorum ama çok güzel manzarası olan bir güzergah. yöneticimizin aklında bulunsun inş.
motor deyince yeme içmeden daha çok sürüş ve manzara beni daha çok cezbediyor açıkçası. tabii güzel bir yemek uzun bir sürüşle birleşince daha keyifli oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst