- Katılım
- 13 Mar 2011
- Mesajlar
- 71
- Konu Yazar
- #1
değerli arkadaşlar bugün adana grubunun gezisine katıldım. hemen hemen herkes buraya üye zannedersem. bende gecikmeli olarak katılıyorum.
40 yaşını biraz geçtim. yaklaşık 6 yıldır motosiklet kullanıyorum. şu an bir varaderom var. çok beğenerek ve keyifle kullanıyorum. herkese selam ve saygılar.
40 yaşını biraz geçtim. yaklaşık 6 yıldır motosiklet kullanıyorum. şu an bir varaderom var. çok beğenerek ve keyifle kullanıyorum. herkese selam ve saygılar.