- Katılım
- 4 Ocak 2006
- Mesajlar
- 520
- Konu Yazar
- #1
Selam sevgili dostlar
Dün gece kulüpte muhteşem bir gece yaşadık.Fasıl yaptık ve sabah a karşı 04.30 da çıkabildik ancak
İnanın eglenirken hep aklımdan şu geçti ve kendimizi nekadar şanslı olarak gördüm.kulüp binamız vardı ve yok yoktu orda.aramızda yabancıda olmayınca 100 kişilk bir aile ortamını düşünün samimiyet bol,aynı muhabbetler,aynıtarzlar,aynı karekterler birbirinin dilinden eglence tarzıda aynı olunca degme keyfine.
Tüm bunları yaşarken diğer illerdeki mt ci arkadaşlarım aklıma geldi.
"Keşke dedim her ilde ,her motorcu grubunun olduğu yerde o dostlarımında böyle mekanları olsa onalarda gönül rahatlığıyla eglenebilse"
İnanın bunun burukluğunu yaşadım.ve dün geceki neşemizi sizlerle paylaşmak istedim.yolu Adana ya düşen tüm mt cilere kapmız açık bunu hiç unutmayın.
Resimler okadar çokki nasıl yüklicem bilemiyorum 222 adetti ama bir kısmını ayıkladım geri kalanı yavaş yavaş yüklemeye çalışıcam .
Kendinize iyi bakın






























Forum Kuralları Madde 52 : www.motosiklet.net forumlarına alkol / sigara / uyuşturucu ve uçucu maddelerin kullanımı temin edilmesi ve özendirilmesi ile ilgili herhangi bir yazı alıntı vb. iletileri göndermek yasaktır. Forumlardaki mesajlarınızda alkol / sigara / uyuşturucu ve uçucu maddeler hakkında herhangi bir yazı alıntı vb. iletileri kullanmamaya özen gösteriniz. Forumlara ekleyeceğiniz resimlerinizde alkol / sigara / uyuşturucu ve uçucu maddelerin görüntüsü olmamalıdır. Bu tür resimler yönetim tarafından silinir tekrarı halinde üye siteden ihraç edilir.
Dün gece kulüpte muhteşem bir gece yaşadık.Fasıl yaptık ve sabah a karşı 04.30 da çıkabildik ancak
İnanın eglenirken hep aklımdan şu geçti ve kendimizi nekadar şanslı olarak gördüm.kulüp binamız vardı ve yok yoktu orda.aramızda yabancıda olmayınca 100 kişilk bir aile ortamını düşünün samimiyet bol,aynı muhabbetler,aynıtarzlar,aynı karekterler birbirinin dilinden eglence tarzıda aynı olunca degme keyfine.
Tüm bunları yaşarken diğer illerdeki mt ci arkadaşlarım aklıma geldi.
"Keşke dedim her ilde ,her motorcu grubunun olduğu yerde o dostlarımında böyle mekanları olsa onalarda gönül rahatlığıyla eglenebilse"
İnanın bunun burukluğunu yaşadım.ve dün geceki neşemizi sizlerle paylaşmak istedim.yolu Adana ya düşen tüm mt cilere kapmız açık bunu hiç unutmayın.
Resimler okadar çokki nasıl yüklicem bilemiyorum 222 adetti ama bir kısmını ayıkladım geri kalanı yavaş yavaş yüklemeye çalışıcam .
Kendinize iyi bakın





























Forum Kuralları Madde 52 : www.motosiklet.net forumlarına alkol / sigara / uyuşturucu ve uçucu maddelerin kullanımı temin edilmesi ve özendirilmesi ile ilgili herhangi bir yazı alıntı vb. iletileri göndermek yasaktır. Forumlardaki mesajlarınızda alkol / sigara / uyuşturucu ve uçucu maddeler hakkında herhangi bir yazı alıntı vb. iletileri kullanmamaya özen gösteriniz. Forumlara ekleyeceğiniz resimlerinizde alkol / sigara / uyuşturucu ve uçucu maddelerin görüntüsü olmamalıdır. Bu tür resimler yönetim tarafından silinir tekrarı halinde üye siteden ihraç edilir.
Moderatör tarafında düzenlendi:














