- Katılım
- 4 Ocak 2006
- Mesajlar
- 520
- Konu Yazar
- #21
İzmir mt ve diğer iller kapımız açık inşallah bir gün hep beraber oluruz.gönüller hep beraber nede olsa dimi sevgili dostlar
BBRR' Alıntı:aldım aldım ama biz görmüyoz bi resim koysana![]()
Makine' Alıntı:Abi aldım bile BMW R80 GS. Diğer gezilerde inşallah bu motorla göreceksiniz beni.
MoToR' Alıntı:Barış KANKAM,makinenin resimlerini koyacam kankim olacak koyboy SD kartını verirse,104 poz resimden koyduklarına bak yafale: ama makinemi harbiden buldum bu arada kankimde bindi üstüne kankim aynı kelebek oldu benim tayın üstünde, ayaklarını yere koyacakdıda aradaki mesafe 40 cm.di:queen:neyse ilk uzun yol testinden başarı ile çıktı zaten 160 km nin üstüne çıkmadım yeter da hani tek rakibim onur air yada THY olmasa daha yavaş gitçem:queen: