Gerçekten çok güzel bir gezi olmuş. BMW' ye hasta oldum...
veyis hocam gezimiz kısa ama anlamlı oldu.Daha uzun gezilerde , kalabalık gurup halinde , birlikte seyehat etmek dileği ile...tutkuy::::
Güzel gezi.Herşey güzel ama eksik olan bir şeyler var!!! Her ne kadar sıcak olursa olsun....sanırım anladınız.
Saygılar.