Adana Barj Gölü Kenarından Manzaralar

Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
71
Hocam ellerinize sağlık, bu pazar yağmur var diye çok bekledim ama öğleden sonra dayanamayıp bende gölün çevresini turladım, saattleri tutturamadığımızdan olsa gerek karşılaşmadık :(
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Herhalde önceden haberleşseymişiz en az 4-5 katılım olurmuş Tamer. Sen, Murat, Adanalı ve ben, bu hafta herkesin gönlü göl kenarındaymış demek. Selamlar.
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Eline sagLık hocam başka şehirdeki arkadaşLar da sayende Adanamızın güzelliklerine şahit oldular :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yaptığınız gezi ve resimler çok güzeldi.bizimle paylaştığınız için teşekkürler.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hocam adanamızın güzeliklerini sayende hatırlamış olduk teşekkürler:) gölü gezmişken bir ikide olta atsaydın ya...:rendeer:
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
161
İyi gezi olmuş abisi bizde 3 haftadır paslandık yav:)
ama pek yakında bir gezi bombasıda ben petlatıcam.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Tüm arkadaşlarımıza iyi dileklerinden dolayı teşekkür ederim. Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst