Adam Zoru Başardı Helal Olsun

Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
bu adam tam bı profesyonel stılıne hasta oldum:queen:[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/scs6bs5mHwk&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/scs6bs5mHwk&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bu daha önce verilmişti ama olsun görmeyen arkadaşlarımı ve hatırlamak acısından iyi olmuş :p
Adamda daha önce bisikletede mi binmemiş acaba :p
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
adam dengeyi sağlıyamıyo ağaca doğru gidio hala gaz veriyo yuhh :queen:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
bu adam endurocu olacak kendını bellı ettı duz yol varken kırlara agaclara cıkıyo
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
bu adam tam bı profesyonel stılıne hasta oldum:queen:[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/scs6bs5mHwk&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/scs6bs5mHwk&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]

Evet tam bir profesyonel. Hem ağacı kim koymuş oraya??:queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayakları yere değmiyo kii :p
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Aynı şekilde benim teyzemin kocasıda çarpmıştı :D motoru ne sağa, nede sola yatıra bildi. Dimdik gitti ve telefon direğine çarptı :D Ben hissettim çarpacağını kamerayı çıkarim dedim ama iş bitmişti ozamana kadar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
demekki napıyomuşuzzz. ufak motosikletle başlıyomuşuz olayaa :p
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
4
kaza yapan motorcu görmek hoşunuza gidiyor dimi bi gün siz yaparsanız onların hoşuna gider....
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allahım allahım.. hiç bir şey diyemiyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst