Adam kask takmıyor, ekipmanlar bi yana dursun....!!!

Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Ben en cok kask takmayan kuryelere sasiyorum. Ya zaten butun gun motor tepesindesin. Gunde kac kere kaza atlatiyorsun kimbilir bu manyak İstanbul trafiginde. O kaski niye koluna veya selenin arkasina takip suruyorsun? Bunaldiysan 10 dakika dinlen, cene acilir kask al ceneyi kaldir.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
ekipman olmadan asla... eğitim ve denetim şart... kasksız motorcuya kessin cezayı hiç acımam.. ceza yerim korkusu ile taksın, belki bu sayede hayatı kurtulur..
 
Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
7
Aslında kask takmadan gezene polis ceza kesse Türkiye kalkınır ben yalovada yaşıyorum gördüğüm motor sürücülerinin %85-90'ı kask takmıyor yazık motoru satarım ama kaskı satamam zihniyetinde çok insan var
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
İnsanlar canlarının kıymetini bilmiyorsa,bu bizi ve sizleri ilgilendirmez.Kask,ekipman kullanmayan sürücüler canımızı tehlikeye mi atıyor ki bize müdehale hakkı doğuyor ? İsteyen istediğini yapabilir.Çevresine zarar vermedikten sonra.Hadi aynası yok sinyali sökmüş egsozu kesmiş neyse.Ama kasksız sürücü hiç birimizi ilgilendirmez...

Yakalanırsa yer cezasını,kaza yaparsa kırar kafasını.Para onun,can onun kime ne ?
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
570
İnsanlar canlarının kıymetini bilmiyorsa,bu bizi ve sizleri ilgilendirmez.Kask,ekipman kullanmayan sürücüler canımızı tehlikeye mi atıyor ki bize müdehale hakkı doğuyor ? İsteyen istediğini yapabilir.Çevresine zarar vermedikten sonra.Hadi aynası yok sinyali sökmüş egsozu kesmiş neyse.Ama kasksız sürücü hiç birimizi ilgilendirmez...

Yakalanırsa yer cezasını,kaza yaparsa kırar kafasını.Para onun,can onun kime ne ?

bir açıdan haklısın da şimdi şöyle düğün hadi kafayı vurdu komadan çıktı bitkisel hayatta veya önemli fonksiyonları yitirdi beyin ölene kadar 5 yaşındaki çocuk zekasında. böyle adamları gördüm. kimse yazık? çevresine yazık. annesine babasına yazık..
 
Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
240
Emniyet müdürü olsam kask,mont,eldiven giymeyen kişilere çevimede yazarım 1.500 TL ceza bakalım birdaha çıkarıyormu ekipman ile yatar vallahi

baktın çevirmeden kaçıyor bak kask,mont,eldiven yok yaz plakaya 2.500 TL bakalım kaçabilyormu çevirmeden
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Hadi kafanın çok değeri yok. Ya da gençliğin verdiği gazla bana birşey olmaz nasılsa düşüncesindesin...

Aga gözüne sinek kaçmıyor mu? Rüzgar rahatsız etmiyor mu? Ben kask takmayınca çıplak gibi hissediyorum kendimi.
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Eskiden kızardım. Şimdi ise hiç önemsemiyorum. Gözlük takması daha önemli benim için. Kask takmazsa kendi geberip gider. Gözüne bir şey kaçar, kontrolünü kaybedip başkasına girerse işte o zaman hapı yutarız. Amerika'da bir kaç eyalette kask değil gözlük zorunluluğu olduğunu duymuştum. Çok makul. Bırak adam riski alıyosa alsın sanane. Sonuçta bilimsel bir gerçek motosiklet ile kaza yaptığında ölme ihtimalin arabaya göre 19 kat fazla. Binme o zaman motora. Kimse sana motora binme diyemezse sen de kimseye kask tak diyemezsin. Gözlük ayrı. O direk etraftakileri ilgilendirir.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
20 Kilometre hızla yere düştüğünüzde Beyin sarsıntısı geçirme riskiniz var.
Direk baş çarpmasinda beyin kanamasi geçirme riski..

25 Kilometredeki hızlarda kafa çarpmasında ölüm riskiniz var.
Üstelik bu ölüm 5-8 saniyede gerçekleşiyor.

Bakın sadece ''5'' Kilometrelik hız bile ölümünüze sebep olabiliyorsa,
Artık varin gerisini siz düşünün.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
ben kaskıda geçtimde adamda ayna yok ayna. arkadan selektör yapıyom dünyadan bi haber gidiyor öle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst