adam 15 saniyede disk kilitini açıyor

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
eeeee biz bunlardan takmıyalımmm yaaaa bunlar çok basitmiş gerçektende ne takıcamızı şaşırdık yaaa paylaş teşekkürle
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Harbı hee bıde buna o kadar para verıyo mıllet adam plastık kalemle acıyo :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dikkat ederseniz bütün kilitlerin anahtarları yuvarlak, düz ve normalden daha komplike anahtarlı kilitlerde bu işe yaramaz
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
arkadaslar en guzelı halat kılıt ve alarm baska teferruata gerek yok 100 liraya güvenlik %100 :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar en guzelı halat kılıt ve alarm baska teferruata gerek yok 100 liraya güvenlik %100 :)

halatıda kesiyorlar orada değişik videolar var sanırım kilit pek işe yaramıyor, sadece caydırıcı. ama bu kalem ucuyla kiliti açmaları ilginç.
videolardan bi kaçında motorların nasıl çalındığı güvenlik kameralarına yakalanmış adamlar direksiyon kilitini disk zincir ne varsa kırıp motoru çalıyorlar,
gittiğimiz yerlerde motoru otoparka bırakmak en garantisi sanırım.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
ondada otupark mafyaları var halatı kalıtelı alıcaksın en az 50-60 lırayı gozden cıkartacaksınkı bır ıse yarasın dımı alarm konusuna nedıyosun pekı ferrari_tayfur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
otopark mafyası motoru çalmazda her durduğumuz yerdede otoparka para vermek biraz koyar, alarm işe yarar tabi bi yere kadar.
motoru yol kenarına bırakmamak lazım kaldırıp minübüs tip bi arabaya atması kolay olmasın iyi bir disk kiliti, çelik zincir, alarm caydırı ne varsa takmak lazım lazımda zinciri koyacak birde bagaj lazım. :)
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Halat konusunda halatı yere degecek sekilde bırakmamak lazım... Makasın bir ucunu yere bırakamamalarını sağlayarak biraz daha caydırıcı kılmış olabiliriz.

Ama bildiğiniz gibi hırsıza kilit dayanmaz , sadece en sona bizim motoru bırakmalarını sağlarız =)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Abi piyasada ne gibi önlem varsa hepsinden alıcaksın sırtında cuvalla motora biniceksin.Bu devirde işin zor.Gittiğin yerde çuvalı bi boşaltıcaksın sen zaten o kiltleri bağlayasıya bi ömür geçer o ayrı mesele de.hırsız bey amcalar onca kilitle boğuşurkene işini halledip dönmüş olursun sanırım:mrgreen:Amma saçmaladım ha:mrgreen:uykum geldi sanırım:pr:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
abi şu disk kilidinin girişine kaynak yaptırcam sonunda. ben bile açamicam soora
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Paylaşım için teşekkürler. Yuvarlak anahtar yuvalı kilitler eskiden kullanılırdı. Daha sonra şimdiki ev,apartman,ofis vb. yerlerde kullanılan kilitler geliştirildi. Tabi onunda yolunu buldular ama yinede en güvenlisi düz girişli kilitler. Hiç bir işe yaramadığı açıkça ortada daha kimse tenezzül etmez heralde..
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
102
ne yaparsak yapalım eğer hırsız bi motora göz koymuşsa onu çalar.
yapmamız gereken kilitlerimizi takıp, gözünü korkutmak yani göz koymasını engellemek :)
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
dıyorumkı gece motora elektrık versek sabah gıdıp hırsızı ustunden alırız cesedını
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evde motoru bıraktığım yerde başına bişey geleceğinden korkmuyorumda gittiğimiz yerlerde motoru bıraktığımızda çalınmasından korkuyorum, evden çıkınca enaz 10 farklı yere motoru bırakıp uzaklaşıyoruz motorun başından, gözüm arkamda kalıyor. üstteki arkadaşın dediği gibi elektrik vermek lazım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa daha kolayı war tak 10 15 tane kılıt gozu yermı =)):p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst