Acill

Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
5
mrb arkadaşlar yeniyim bayadır takip ediyorum motorları noteboogumu satıp alacağım müşteri bldum beni beklio ama bana motor lazım sahibindende 1000 liraya crown150 war fakat 24000 kmde arkadaşlar çok fazla dediler çin motoru için bi arkadaştada thunder 150 var 1000 liraya yine ama ben chopper daha çok istiyorum chopper arıyorum 1000 tl civarında
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
1000 liraya hem chopper istiyosun, hem kilometresi az istiyosun.. az da yaksın mı? :)
arkadaşım bence üstüne bi 1000 daha koyup temiz bişeyler bulmaya çalış derim. bir de kask, eldiven vs gibi şeyler de nerden baksan minimum 500 tutar. sadece motorla bitmiyor iş
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
5
arkadaşlar motoru aldım eldiveni kaldı.Km 24000 150zk için??bunları danışabileceğim bi topic bulamadım hem sorayım bu topicde hemde belki satan olur bana göre bi motor.ya notebook war işte onu 950ye falan wersem 1200 olcak motor için rakam iyi olacak öğrenci adamım:)
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
duzgun kullanırsan bısey olmuyo benım bı tanıdık abıde mondıal 100kh war tam tamına 60000(atmışbinde) yenı rektefe yapıldı ılk defa sılındırı deyıstı sadece nazıf kullan yagını suyunu eksık etmedı bu abı bende ınamadım ama bu kadar yol yaptı we anca rektefe yaptılar
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
5
ya benim bir hayalim otomobil ve b ehliyetdi onun haltını yedim son 5 sene içerisinde bitane 125KT kullandım o günden sonra tam bir merkalı oldum ben kız gibi bakarım ona ya ... bu arada sana teşekküer ederm shdow böyle cvp istemiştim ben diğerleri klasik Türk'üz işte nasihat olayına geçio yargı olayına geçio amaonlarda sağolsunlar.
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
5
http://www.sahibinden.com/ihtiyactan_acil_satilik_2006_modelWQQaXQQ13395985WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto&photo=1#mega
arkadaşlar nasıl bu motor ? çantalar yıpranmış ön ve arka çamurlukta çatlaklık var bezin deposunda hafif bi ezik var yan yatması kazası yok..


birde bu var motor temiz hiçbir sorunu yok
http://www.sahibinden.com/satilik_temiz_motor-91WQQaXQQ13603743WQQpXQQdisplayitem


yardımcı olursanız sevinirim hangisi daha iyidir? :silent: hangisi mantıklı bu 2sinden birini kaçırmak istemiyorum.Avcılarda oturuyorum akşam hangisi mantıklı gelirse onu almaya gidecem karar veremessem 2sine birden Bakmaya gidecem sonra içimden geleni dinlicem :):cyclopsan:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst