Açılış sayfamı değiştiremiyorum diyenler..

Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Çoğumuzun başına gelmiştir. Bazen bi siteye gireriz (bu genelde crack sitelerinden kaynaklanır) giriş sayfamız değişir ve giriş sayfa alanı kilitlenir. birdaha değişirme imkanınız olmaz.
İnternet Explorer giriş sayfası kilitlendiği için sistem geri yükleme veya format atan arkadaşlarımız vardır belki aramızda.
Eğer başınızda böyle bir sorun varsa aşağıdaki işlemleri uygulamanız gerekmekte
resim1.jpg

resim2.jpg

Başlat > Çalıştır >a Regedit yazarak Enter e basın

HKEY_CURRENT_USER > Software > Policies > Microsoft > Internet Explorer > Control Panel
ine gidin
resim4.jpg



Anahtarındaki HomePage sağ tıklayarak değiştir e basın 0 olan değerini 1 olarak değiştirin...
resim6.jpg


ve artık herşeyi kapatım explorer inizi kontrol edebilirsiniz
resim7.jpg

Şimdi de IE a sağ tıkladığınızda giriş sayfasındaki kilidin kalktığını göreceksiniz...








Ya off bee bu ne ben bu kadar anlasaydım profesor olurdum kim uraşacak şimdi bununla diyorsanız
O zaman bırakın sizin yerinize program yapsın
Programı pc nize indirmek için TIKLAYIN
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
ohoo. hala IE kullananmı var ya :mrgreen: herkez firefox kullanıyor. :mrgreen:

Eskiden banada olmuştu. ben kendi yöntemimle hallettim. bazı sitelerde ana sayfam yap diye bir bölüm oluyor. ben öyle yapmıştım ve olmuştu. :)


paylaşım için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
sağol kardeş ie kullanırken baya çekmiştim ama benimki crack sitesine girmekten olmamıştı:) gerçi şu anda firefox kullanıyorum ama. yeni çıkan ie(7 olması lazım) gerek tab açma imkanı gerekse dizaynı ile baya hoşuma gitti bir firefoxçu olarak
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ad-aware bu tarz şeyleri kendi düzenliyor. registry ayarlarını bilmiyorsanız kurcalamamanızı öneririm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst