Acilen yardım. . vespa px 150 alacagım 1991 model Sizce sses normalmi

Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
23
Motordan tak tak tak die ses gelior fakat yüksek bir şekilde geliyo sizce normalmi. . yani normal ise alıcagım motoru . . Örnegin bu videodaki gibi http://www.dailymotion.com/video/x19ku9q_vespa-px-150-2013-scatalizzata_auto tak tak tak die gazı kesince verdigi sesin biraz daha yüksegini düşünün
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
vespalarda ve 150 200cc japon motorlarda kompresyon gücü fazla oldugundn çinlilere nazaran daha sesli çalışır,

fakat aşırı bir ses değildir,

eğer ses aşırı çıkıyor ise bu sorun KRANK sorunudur,
ve size VESPA adına ÇOOOK PAHALIYA patlayacaktır,,,

Yetkili servisine danışın,
Ufacık örnek,

MARŞ MOTORU 865 TL...
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
23
müdür şunu açabiliyormusun mesela https://www.facebook.com/ismail.ok.165470?notif_t=friend_confirmed duvarda vespa videosu var sesini dinlermisin bunu alacagım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst