acil yardıma ihtiyacım var....

Katılım
12 Şub 2011
Mesajlar
7
Arkadaşlar merhaba.2 gün önce ramzey QM 250 aldım 2006 model 14.000 km'de.Aldığımda yakıtı çok azdı bende depoyu fullettim.Pompacıda azına kadar doldurdu.Eve giderken akıttığını fark ettim.Fazla dolduğunu sanarak motora giden benzin hortumunu çıkardım ve yaklaşık 5 litresini geri çektim.fakat akıtmata devam etti depoyu boş gösteriyor ve gösterge deli gibi oynuyor Sizce arıza denen olabilir.
ilginiz ve yardımlarınızdan ötürü şimdiden teşekkür ederim.Depoyu söktürüp baktırmalımıyım yoksa kendimde sorunu giderebilirmirim...
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Karbüratör şamandırası tutuk kalmıştır. Bu yüzden akıtıyor olabilir.
Depo şamandırası da arızalı olmalı ki benzin göstergesi sabit durmuyor.
Söktürüp baktırmak lazım.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
benzin nerden akıyor, depodanmı, karbüratördenmi yoksa ikisinin arasından biyerdenmi
 
Katılım
12 Şub 2011
Mesajlar
7
şamandıranın orda vida varmış gevşemiş olabilir dediler belki kendim çözerim dedim ama tamircileride biliyosunuz bişe olmasada iki dakkada bişey çıkartıyolar.Fullledikten sonra oldu soküp bakmam lazım depoyu boşaltıp.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:08 ----------

benzin nerden akıyor, depodanmı, karbüratördenmi yoksa ikisinin arasından biyerdenmi

alttan gördüğüm kadarı ile deponun hemen altından ama emin orda sanırım ufak bir parça var sanırım ordan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benzin göstergesi yolda giderkenmi oynuyor gaz verdikçe? yoksa sabit dururkenmi?

benim motorda mesela benzin göstergesi hız yapınca oynamaya başlıyor :D
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
şamandıranın orda vida varmış gevşemiş olabilir dediler belki kendim çözerim dedim ama tamircileride biliyosunuz bişe olmasada iki dakkada bişey çıkartıyolar.Fullledikten sonra oldu soküp bakmam lazım depoyu boşaltıp.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:08 ----------



alttan gördüğüm kadarı ile deponun hemen altından ama emin orda sanırım ufak bir parça var sanırım ordan.

motorların çoğunda musluk oluyor, o olabilir belki ama benim motorda olmadığı için kesin bişe diyemicem. arkadaşlara bırakıyorum meydanı:)
 
Katılım
12 Şub 2011
Mesajlar
7
motorların çoğunda musluk oluyor, o olabilir belki ama benim motorda olmadığı için kesin bişe diyemicem. arkadaşlara bırakıyorum meydanı:)

ilgilendiğin için teşekkürler sağolasın yok musluktanda değilde depoda sanırım söktürmeden anlaşılcak gibi değil.yardımcı olan herkeze çok teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst