- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba.2 gün önce ramzey QM 250 aldım 2006 model 14.000 km'de.Aldığımda yakıtı çok azdı bende depoyu fullettim.Pompacıda azına kadar doldurdu.Eve giderken akıttığını fark ettim.Fazla dolduğunu sanarak motora giden benzin hortumunu çıkardım ve yaklaşık 5 litresini geri çektim.fakat akıtmata devam etti depoyu boş gösteriyor ve gösterge deli gibi oynuyor Sizce arıza denen olabilir.
ilginiz ve yardımlarınızdan ötürü şimdiden teşekkür ederim.Depoyu söktürüp baktırmalımıyım yoksa kendimde sorunu giderebilirmirim...
ilginiz ve yardımlarınızdan ötürü şimdiden teşekkür ederim.Depoyu söktürüp baktırmalımıyım yoksa kendimde sorunu giderebilirmirim...