acil yardım lütfen.. peugeot speedfight 2..

Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
3
Sayın motorsiklet kullanıcıları.
Ben henüz yeni biniciyim açıkçası motordan çok iyi anlamıyorum. bende şuan peugeot speedfight2 var ve inanılmaz derecede fazla yakıyor. lütfen bu konuda ne yaptırabilirim çünkü çok can sıkıyor km de 0.40 kuruş.. 35 tl benzin alıyorum tam 85 km gidiyorum. tamirciye götürmüştüm bakımlarını yaptırdım şimdi okadar yakmaz dedi ancak yine aynı sonuç ne yapmam gerek lütfen yardım edin..
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Bunun bir çok sebebi var. Karbüratör , hava hortumu karbüratör bağlantısı , hava filtresi , çalışma devri , ağırlık oranı vs vs vs ... Sen karbüratörünü , hava filtreni ve bujini değiştir normale döner.
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
3
usta da tam olarak bunları yaptım dedi ama siz öyle diyince ustamı değiştiricem sanırım. teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst