- Katılım
- 29 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,438
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar,
Gectigimiz sonbahar yada kış sezonunda şile gezisi yapmıştık hep birlikte. Hatta şöyle aklımda kalanları söyleyeyim. Bungalovlar vardı ormanın icerisinde 7 8 tane kadar hamak falan vardı. hatta ben bi ara kestirmiştim
Yemek konusunda da bir kucuk restoranı vardı. orman yolunun ust kısmındaydı. Burayı hatırlayan varmı acaba O geziye gelenlerden bir turlu bulamıyorum neresi oldugunu. Ama yaz gezisi degildi eminim cunki agaclarda yaprak falan yoktu iyi hatırlıyorum 
Acil gerekiyor bu bilgi o nedenle böyle sizi rahatsız ettim özür dilerim.
Gectigimiz sonbahar yada kış sezonunda şile gezisi yapmıştık hep birlikte. Hatta şöyle aklımda kalanları söyleyeyim. Bungalovlar vardı ormanın icerisinde 7 8 tane kadar hamak falan vardı. hatta ben bi ara kestirmiştim
Acil gerekiyor bu bilgi o nedenle böyle sizi rahatsız ettim özür dilerim.