- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. Tüm motor tutkunlarına selamlar. Artık güzel kızımdan ayrılma zamanım geldi. Açık bal rengi YAMAHA DRAGSTAR XVS 650 CLASSİC motorumu satıyorum. 2004 model ve sadece 8000 km. Bakım zamanı olmasa bile bakımlarını yaptırdım. Aküsünü yeni değiştirdim.Üzerinde givi sisi bar, yanlarında givi çantalar ve büyük boy ön cam mevcuttur. Alana tüm aksesuar ve motor kıyafetlerini ve brandasını vereceğim.(NOLAN KASK, MONT, PANTOLON, BOT) Kıyafetleri kask ve mont dışında sadece 2 şer kez kullandım. Çok fazla atıp tutmak istemiyorum. Resimleri de ekliyorum. Tek söyleyeceğim çocuğum gibi baktığım. Paraya ihtiyacım olduğu için satıyorum...http://img35.imageshack.us/gal.php?g=hpim1583.jpg
TEL:05396160690-05053358470
TEL:05396160690-05053358470
Son düzenleme: