dostum sen haklısın. taksi yanlış yere park etmiş. ve gelen araç olduğu halde kapısını açıp sana zarar vermiş. budurumda taksici arkadaş ağır para cezası öder. sana ve trafiğe verdiği zarardan cezai işlem yapılır. kask önemli deil taksanda takmasanda önemli olan olayın cereyan ediş şekli. senin motoru polislerin görüp kenara çektirdiğini sonra araç olay yerinden hareket ettirilmiş diyerek tutanak tutmadıklarını savcılığa suç duyurusunda bulunarak hakkını ara. eğer şahit varsa polisler disiplin cezası alır. senin masraflarınıda karşı taraf öder. ama gelgörki sana imzalatıkları kağıt nedir. bu muhtemelen uzlaşma sözleşmesidir. senin olaydan davacı olmadığını kabul edici bi evraktır. taksici polisleri tanıyodur. onlarla aralarında halletmişlerdir sanırım. bu durumda zorunlu imzalattılar bende olayın verdiği panik ile bilincim yerinde değilken imzaladım diye olaya itiraz edebilirmisin onu bi avukata sor.şahit bulursan olay biter. böle adamlar yüzünden ortalık texasa döndü. suçlu kim olursa olsun cezasını çeksin ki yarın ertesi gün aynı olay bizimde başımıza gelmesin.bana biraz uğraşırsan hakkını geri alırsın gibi geliyor. sana allah kolaylık versin.