ACİL KASK TAVSİYESİ -900-1000 TL-

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
İlk motorum 3. kask değişimim.Adam akıllı sessiz,konforlu,mümkünse güneş vizörlü adı sanı belli full face kask alacağım.İlk sıralarda Exo 2000 ve Agv K5 var kullanan var mı?
 
Katılım
26 May 2015
Mesajlar
26
agv k5 kullanıyorum soruları alayım

baştan söyleyeyim. ilk ve tek kaskım, ses kıyaslaması yapamam. havalandırma düşük hızlarda bile güzel. iç pedleri çabuk gevşiyor, alacaksan yanaklarını biraz sıkanı alabilirsin. vizör kalitesi temizliğini aksatmazsan rahatsız etmiyor ancak güneş vizörü + normal vizör görüntüyü biraz bozabiliyor ama çok sıkıntı değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------

sağlamlık hissi gayet iyi, en kötü yanı havalandırma kanalları çok geniş, dışarının tozunu pisliğini arada bir temizlemen gerekiyor. bir kasktan beklenti karşılama olarak (güvenlik kısmını hariç, düşmedim bilemiyorum) 10 üzerinden 7 veririm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

mat tavsiye etmem kiri, parmak izini çok belli ediyor. bazen fark etmeden anahtarla falan aynı elinde taşıyıp çizebilirsin, matta bu çizikleri kapatamazsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

aerodinamiği de o kadar kötü değil.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
baştan söyleyeyim. ilk ve tek kaskım, ses kıyaslaması yapamam. havalandırma düşük hızlarda bile güzel. iç pedleri çabuk gevşiyor, alacaksan yanaklarını biraz sıkanı alabilirsin. vizör kalitesi temizliğini aksatmazsan rahatsız etmiyor ancak güneş vizörü + normal vizör görüntüyü biraz bozabiliyor ama çok sıkıntı değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------

sağlamlık hissi gayet iyi, en kötü yanı havalandırma kanalları çok geniş, dışarının tozunu pisliğini arada bir temizlemen gerekiyor. bir kasktan beklenti karşılama olarak (güvenlik kısmını hariç, düşmedim bilemiyorum) 10 üzerinden 7 veririm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

mat tavsiye etmem kiri, parmak izini çok belli ediyor. bazen fark etmeden anahtarla falan aynı elinde taşıyıp çizebilirsin, matta bu çizikleri kapatamazsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

aerodinamiği de o kadar kötü değil.

az önce mağazayla konuştum roadracer modelini 840a bırakacak.Bilmiyorum alsam mı almasam mı...
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Hocam bende nolan var haşır huşur acayip ses alıyor ama :₺ maşallah malzeme kalitesi iyi vizör kask iç pedleri gayet güzel 2 sezonu geçti ses alması dışında ben dezavantaj görmedim birde çoğu model de güneş gözlüğü yok nolan da
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Hocam bende nolan var haşır huşur acayip ses alıyor ama :₺ maşallah malzeme kalitesi iyi vizör kask iç pedleri gayet güzel 2 sezonu geçti ses alması dışında ben dezavantaj görmedim birde çoğu model de güneş gözlüğü yok nolan da

model nedir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst