Acil İlaç (Kenokort Ampul Göz İğnesi) Bulunamıyor Hiçbir yerde !!!

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
geçmiş olsun Cenk.
anneye selam, ellerinden öperiz. ALLAH (CC) şifalar versin.

aile olmak, işte budur arkadaşlar...:bounce:
bazen kızsam da, hepinizi seviyorum. İyi ki varsınız... :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar biz meltem ecza deposunda ve antalyada olduğunu öğrendik daha sonrada bir arakadaşımız denizlide de olduğunu söleyince çok rahatladım bulduk dedim tam ama meltem ecza deposundaki sadece kayıtlarda gözüküyomuş ama depoda öle bir ilaç kalmamış antalyadakide son 2 tane yi satmış simdi denizlideki arkadaşımıza PM attım konu önemini hayla korumaktadır...Lütfen Yardımlarınızı bekliyoruz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gültekin çok teşekkür ederim .. :rendeer:
bizde aramaya devam ediyoruz...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
buradaki nöb. eczaneleri aradım, yokmuş.
tanıdık eczacı bir ablayla görüştüm az önce, yarın haber verecek bana.
haber olumlu olursa, cebinden ararım seni.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gültekinabi çok teşekkür ederim ilgin için...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
çok geçmiş olsun.

dostum az önce ablamla eniştemi aradım(eczacılar) uzun zamandır adana depolarında bulunmadığını söylediler ellerinde de yokmuş muadilleri mevcut fakat. yinede sordurayım çevreye ellerinde kalmış olan var ise yardımcı olmaya çalışırım
kaç kutu lazım dı sana?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tqu bir kutu lazımmış gerçekten bulunamıyo bu ilaç. İlginiz için hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Sana yardımı olurmu bilmem ama bi eczacı aracılığıyla depoyla görüşün böyle durumlarda depolar ildeki bütün eczaneleri arayıp bu ilacı bulabiliyorlar yarın sabah ben depolarla görüşeceim. hayırlısı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya meltem ecza deposu ile eczane aracılığı ile görüştüm de nafile bulunamıyor doktorda bu ilaçda ısrar ediyor benzerini filan kabul etmiyor bizde zor durumda kaldık baya
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi doktor ilaçtan mı anlamıyor yoksa başka bir durum mu sözkonusu
aynı etken maddeye sahip olan ilaçlar varken neden bu markada ısrar ediyor
mesela parasetamol içeren bir çok ilaç var bu ilaçların karışımı içine bir kaç madde daha ekleniyor aynı etken maddeye sahip olan ilaçların içinde senin aradığın ilaçtan farkı markası ise o zaman doktor kapris yapıyor demektir. yok eğer aynı etken madde ve o etken madde bazı sorunlar çıkarıyorsa haklıdır. famakolojik olarak sana izah etmesi lazım bu konuyu. olmaz diyip kestirip atmakla olmuyorki.
ekleme:
yazılışında imla hastası olduğunu varsayarak yaptığım aramada "Kenakort" isminde kortizon içeren bir ilaç var. kullanım alanı aft (deri üzerinde bir çeşit yara), ekzama gibi hastalıklarda kullanılıyor. bildiğim kadarı ile kortizon çoğu doktor tarafından kullanımı dikkatle takip edilmesi gereken bir madde kullanım alanı çok geniş olmasına karşın yinede doktorun işde bu ilaç olacak demesi bana biraz tuhaf geldi.
acil şifalar
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam bilmiyorum bunu bul dediler bana bende mecbur bulmak için savaş veriyorum bire bir doktorla görüşme fırsatım yok su anda ama kaprisse hakketten kötü sonuclar doğrur ama zannetmiyorum çünkü annem ameliyat masasındaymış senakort getirdiğimizi görünce ben bu ameliyatı yapamam demiş bu ilacı istemedim filan demiş bilmiyorum çok karıştı kafam Çok Teşekkür ederim sizlere ilginiz için...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kusura bakmayın ama yazınızı okuyunca sinirim bozuldu..Bu dr.un çok iyi bir dr olduğuna eminmisiniz?İyi bir dr. hiçbir hastasını bu kadar zor duruma sokmaz.Gerçekten önemli bir ilaçsa bu konuda bilgi vermek zorunda.Bu ilacın neden bu kadar önemli olduğunu bile bilmiyorsunuz..
Bazı Dr.lar bazı ilaç firmalarıyla anlaşıyor kendi çıkarları için.Açıkcası bu olayda bana bunu düşündürdü..Bir kere Dr.la iletişim içinde bile değilsiniz.Ameliyat sonrası aksi giden bişey olsa düzgün açıklama bile yapmaz bu Dr.Ben olsam başka bir Dr.ada muayene ettirirdim.Ölüm kalım meselesi yoksa işin ucunda...
Bizim enfeksiyon Dr.ları kullandıkları çok özel bir antibiyotik piyasadan kalktığı için kendi aralarında bir çözüm bulup başka antibiyotikleri kullanıyor.Dr.çözüm üretmeli.Ama sizinki sorun üretmiş.Bizimkilerde diyebilirdi hasta yakınlarına.İllaki bu lazım.Gidin nerde bulursanız bulun diye...
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilaç içeriği kortizon türevi bir madde bu madde çoğu hastalıklarda anlık tedavi için kullanılan bir ilaç. astım, romatizma, egzama gibi hastalıklarda daha çok semptomatik tedavilerde (bataklık yerine sinekle mücadele) kullanılan bir ilaç. hastalığın ne olduğunu ve tedavinin nasıl yapılacağı konusunda hastanın hakları vardır. bu doktor size tedavinin nasıl yapılacağını ve kortizon türevi ilaçların yan etkileri konusunda bilgilendirmesi gerekir. kortizon ile tedavi gören romatizma hastalarında vücudun suyu tutması nedeni ile aşırı kilo almaları bilinen ve ilk akla gelen yan etkilerdir. ne kadar süre ve ne dozda kullanılacağının söylenmesi gerekir düşüncesindeyim. ikinci bir doktora görünmekte fayda var düşüncesindeyim.
bazı ortopedi doktorları romatizma rahatsızlığı olanlara şok tedavi etmek için kortizon verirler ve hasta hemen ayağa kalkar. bu kortikostreoidlerin dopingden çok fazla bir farkı yoktur. tek bir doğru olmadığı gibi tek bir tedavide yoktur.
ek olarak: bu ilacın artık piyasada bulunmamasının nedeni yan etkileri nedeni ile olabilir mi? bazı ilaçların yan etkileri tedavi ediciliklerini bastırdıkları için piyasadan kaldırılırlar
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
12
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cenk Bey, ben sağlık sektöründe çalışmıyorum aslında, pazar sabahı yazınızı okuyunca yardımcı olmak istedim ve eczacı bir arkadaşla görüştüm ilaçları o buldu, az önce tekrar aradım depoyla görüşecek ve hangi eczanede olduğunu bana bildirecek, umarım vardır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alp_tunay ben durumu biraz söle izah edeyim afyon / bolvadinde öğrenciyim ailem zonguldakta bana dedikleri üzerine ben ben bu laçı aramaya basladım doktor ile irtibata geçme fırsatım yok su an için. Yan etkileri vs o tür ilaç işlerinden pek anlayan bir insan değilim bana bu ilaçı bul dediler bende arıyorum doktorun herhangibir menfaati filan varsa zaten bunu onun yanına bırakmam ama su an için yapabileceğim bu. elimden gelen imkanları kullanıp bende ilaçı arıyorum su anda yardımlarınız için teşekkür ederim...

BlackMoon bilmiyorum yukarda da dediğim gibi bana bul dediler bende imkanlarım doğrultusunda arıyorum. Yardımlarınız için teşekkür ederim...

cansın su anda akıllı eczanesi ile görüştüm onlar ellerindekini satmışlar. Yardımlarınız için teşekkür ederim...
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
12
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cen Bey, ilaç şuanda Erman eczanesinde, telefonu 0 242 344 26 45 adresi Güllük SSK hastanesi karşısı Antalya Sinan Beyle görüşeceksin.
Durumu anlat ve havale yoluyla ödeme yapıp kargoyla gönderilmesini sağlayabilirsin, elini çabuk tut :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar İlaçı su and İzmirde bir eczanede buldular yarın ailemin elinde olucak ilginiz için çok teşekkür ederim .....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İşallah gene sorun çıkmaz....Ama sen genede şu doktoru bi yokla....Etiklere aykırı davranıyor gibi geldi bana....
 
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
4
neyse geçmiş olsun.eğer tekrar sorun çıkarsa bende ki hala duruyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst