Acil İhtiyaçtan Sahibinden Satılık Köprü...Lütfen Ciddi Olanlar Arasın

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
abi ben alırdım da üsküdara tüp geçiş yaptırıyom 2 . elle ugraşamam şimdi sana lazımsa açılıştan 2 gün sonra benim tüp geçişi sana satıyım ne dersin abi

dostdark' Alıntı:
abi herşekilde para kazanırım
köprüden atlıyacaklar için küçük bir tekel bayi açacağım adam zaten daralmış bira 10 ytl (mezaramı götürecek) birde orhan babadan batsın bu dünya kasedi koydum mu adamın atlıyacağı yoksa bile atlar
yan tarafada küşük bir meyhane boğaz manzaralı balık ve rakı olayı:queen:
abi sen bi de köprünün altına mezarlık yaptır o zaman para ikiye katlanır
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kevseroto' Alıntı:
olabilecek son fiyatı söyle

valla sinirli ve çok ciddi bir alıcı çıktı...ben öncelikle köprüyü satışa çıkardığım için özür dilerim şahsınızdan kevseroto ağabey...bir daha olmaz...saygılar hürmetler ....siz hangi rakamı uygun görürseniz efenim...:pale: :silent:


cihan kardeş tüp bizi bozar...:p
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
halat kac paralık sey ben sıze hedıye ederım kafanızı yormayın bızım sansorunkını 2 dakkda sokerım:queen:
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
98
abi çok para istiyon yaa bunların daha küçüğü yok mu elinde,bana ufak tefek birşey ayarlasan olmaz mı sende vardır daha bunlardan
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
can_dosay' Alıntı:
abi çok para istiyon yaa bunların daha küçüğü yok mu elinde,bana ufak tefek birşey ayarlasan olmaz mı sende vardır daha bunlardan

arkadaşım biz perakendeci değiliz...toptan satışlarımız devam etmektedir...Kredi Kartına 265 yıl vade imkanı...al torunların ödesin...sen dedelerinin borcunu öde....:queen: :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
okan sen ne zaman baba olacaksın nasipse...ne zaman göbecik atıyoz düğününde...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İstanbul köprüsü satıldı. İşin kötü yanı Köprüyü satın alanlar mason çıktı. Yaptıkları açıklamaya göre bundan sonra Anadolu yakasından Avrupa yakasına Geçerken Her Türkün boynunda hac olacak ve Avrupa Yakasından Anadolu yakasına geçenlerinde boyunlarında hac takılı değilse kimlik fotokopisi alınıp bir dahaki geçişlerinde 3 kat bedel ödenecekmiş.

Uyduran : UHA

valla benden daha geyik birileri varmış...:p
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
abı sende baska kopru vardır ya bıze satsana ıpek yolu senın se onuda sat
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
okan4037' Alıntı:
bnenım mondı yı verırım takasa gırerız:queen:


okan hayrola kardeşim...tamda satış aşamasında gümlemişsin...modlarla alay falanmı ettin dostum...ulan sonunda kovulmayı başardın...süresiz diyor birde...yani artık seni kimse hatırlamaz...Okanı geri istiyoz diyeceğinide sanmıyorum kimsenin...:queen: :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst