açık arttırmada Kawasaki, bence bi bakın..

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
nasıl işbende pek anlamadım.Şimdi teklif basına 20 milyonmu alıyorlar?:silent: en yüksek teklifi verenmi kazanıyor yoksa belli bir teklif miktarı var onumu tutturmak gerekiyor:silent: :silent: ne karışık iş yahu:) :bounce:

ALTİVİ sitesinde, ana kategoriler altında bulunan tüm ürünler için ayrı ayrı ihaleler açılmıştır. Siz istediğiniz ürüne ait ihaleye girerek, belirtilen "ALTİVİ TAVAN SATIŞ FİYATI"nı geçmeyecek bir teklif verebilirsiniz. Teklif verebilmek için, ihale için belirtilen "TEKLİF KAYIT BEDELİ"ni ödemeniz gerekmektedir. Teklif sayısında bir sınırlama olmadığından üyeler bir ihaleye birden fazla teklif verebilmektedir.

Tekliflerle ilgili her türlü bilgi, Altivi'nin Güvenli Veritabanı'nda şifreli ve gizli olarak tutulur. Şifreli teklif verilerine, ihaleler kapanana kadar ALTİVİ çalışanları dahi ulaşamaz.

İhale için belirtilen teklif sayısına ulaşılınca veya ihalenin açılışında belirtilen ihale süresi dolunca ihale kapanır ve en yüksek benzersiz teklif ilan edilir. ALTİVİ'de şeffaflık esastır. Bu sebeple sonuçlanan ihaleler, noter tarafından kontrol edilip onaylandıktan sonra, "TAMAMLANMIŞ İHALELER" sayfasında listelenir. Böylece hem kendi teklifinizi hem de diğer katılımcıların tekliflerini görebilirsiniz.

İhaleyi kazanan teklif, belirtilen TAVAN SATIŞ FİYATINA EN YAKIN BENZERSİZ TEKLİFTİR. Aynı teklifi veren kişi sayısı birden fazla olursa, o teklif geçersiz hale gelir. İhale kapandığında, teklifler bu kural doğrultusunda incelenir ve birden fazla girilen teklifler elendikten sonra benzersiz en yüksek teklif ihaleyi kazanır. biraz araştırma yaptım bu site ilgili.İlgililere duruyulur :):p


not:Bence bu sitede kazanmak millipiyangodan daha zor:queen: :queen: Çok teklif verilirse belki Benzersiz en yüksek teklif gelebilir.:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
144
altivi.com tamamem şansa dayalı bir iş öyle garantileyebileceğiniz hiç birşey yok bmw320d var şu anda açık arttırmada 20000ytl verilebilicek maksimum teklif verilen teklif içerisinde en yüksek eşsiz teklifi veren kazanıcak yani sadece bir kişinin verdiği en yüksek teklif 20000ytlyi 15 kişi vermiş atıyorum 19999 u 10 kişi vermiş 19998i 1 kişi vermişse 19998 ytl kazanır ihaleyi ama bu bmw ihalesinde 8000 teklif olursa ihale kazananı çıkıcak 8000e ulaşmassa teklif sayısı bütün teklif verenler paralarını geri alıyor e 8000 teklif demek 20 ytl teklif başına 160000ytl para yapar 20000 ytlye yakında bir araba parası alıcak adamlar 180000ytl arabanın fiyatı 100000ytl temiz para yani böyle büyük ihalelere girebilmek için iyi paranızın olması ve de riske atabiliceğiniz paranızın olması önemli çok mantıklı birşey gibi gelmiyor bana


Bide adamların hile yapmayacağı ne malum. Onlar verilen teklifleri görebiliyorlarsa, ihaleyi kazanacak teklifide fake bi kullanıcıyla verebiliriler yani....
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Teklif verip kazanamadigim ihalelerde harcadığım para ne olur?

Sonuçlanan ihalelerimizde benzersiz teklifi veren üyemiz dışındaki üyelerimizin ödedikleri "Teklif Kayıt Bedeli", üyelerimizin ALTİVİ Puanı hesaplarına aktarılarak yaptıkları doğrudan alışlarda kullanmaları sağlanacaktır. Örn: Teklif Kayıt Bedeli 5 YTL olan bir ihalemize 3 tane teklif vermiş bir üyemiz en yüksek benzersiz teklifin sahibi değilse toplam ödediği para 3 x 5 YTL = 15 YTL kadar ALTİVİ Puanı kazanmış olacaktır. Kazanılan bu para o takvim yılı içersinde yapılan doğrudan alış işlemlerinde her ürün için ALTİVİ tarafından belirlenen oranlarda indirim olarak kullanılabilecektir.

kaptırdğın parayıda indirim olarak gene siteye geri dönüşüm olarak sağlıyorlar :)

burda yapılan ihale kısmı daha net açıklanıyor.:cat:

ALTİVİ ihalelerinde kazanan teklif için "ALTİVİ TAVAN SATIŞ FİYATI"na en yakın benzersiz teklifi vermeniz gerekir. Örneğin; ürün için belirtilen "ALTİVİ TAVAN SATIŞ FİYATI" 20.000 YTL ve ve toplam “KATILIMCI” sayısı 2.000 ile sınırlandırılmış ise; Bu ürün için 2.000 tane 20.000 YTL'nın altında teklif toplanacak ve toplanan teklifler büyüklük sırasına göre dizilecektir. Bu teklifler arasında en yüksek ve benzersiz olan teklif ihaleyi kazanacaktır.

Üye 20.000
Üye 20.000
Üye 19.999
Üye 19.999
Üye 19.999
Üye 19.998
Üye 19.998
Üye 19.998
Üye 19.997
Üye 19.996
Üye 19.996
Üye 19.996

Yukarıdaki şekilde oluşan bir teklif tablosunda 20.000, 19.999 ve 19.998 YTL'lik tekliflerden birden fazla olduğu için EN YÜKSEK VE BENZERSİZ OLAN 19.997 YTL'lik teklif kazanacaktır. Bütün tekliflerden birden fazla olması durumunda en yüksek, iki tekliften hangisi önce verilmiş ise o kazanacaktır.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adamın hile yapmasına gerek yok zaten adam bunu fabrika satış fiyatına alıyor. 2.000 kişi katılsa zaten parası çıkıyor üstü komple kâr.

üçkağıt yapmadan da bi dünya para kazanabilir pekala.

20.000 ile 19.000 arası bana göre tamamen doludur. 13 ile 15.000'lerde şans denemek lazım.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
adamın hile yapmasına gerek yok zaten adam bunu fabrika satış fiyatına alıyor. 2.000 kişi katılsa zaten parası çıkıyor üstü komple kâr.

üçkağıt yapmadan da bi dünya para kazanabilir pekala.

20.000 ile 19.000 arası bana göre tamamen doludur. 13 ile 15.000'lerde şans denemek lazım.

zaten genelde arabalrın fiyatları 13-11 civarı gidiyor.demekki komple dolu 19-16 arası:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
kırk yıl düşünsem böyle bir kumar gelmez aklıma, valla anlamakta güçlük çektiğim olayı kim bulmuşsa alnından öpmek lazım,dolandırsın beni,bütün param onun:p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kırk yıl düşünsem böyle bir kumar gelmez aklıma, valla anlamakta güçlük çektiğim olayı kim bulmuşsa alnından öpmek lazım,dolandırsın beni,bütün param onun:p

hocam fikir benden cıktı.....
adamlara dedımkı bole bole bı planım var gelın yapalım su işi.......
şimdi sen bana kredı kartı nonu bıde sonkullanma tarıhını bıde sıfrenı yolla ben senı oraa vip uye yapacam....:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:


not:kesinlikle ciddiye alın maması gereken bir şakadır peşinen yazıyorum.....
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
:) :)
türkün aklı işte,, zaten gavur yapsa inanmazdım:)

amerıcan expreks kart no:0900 099090900
:)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: :quenn: yok kart no kalsın az once olusan bı gelısmeden dolayı nakıt calısmaya basladık....

bence ınanılmaz zevklı bır olay ama hastalık boyutuna gelıp cok sey kaybettırecek kadar zevklı uzak durmak lazım
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
bir ara bahise sarmıştım, kazandım kaybettım ama acayip zevk aldım, o yuzden bu olaydanda uzak durmaya karar verdim.
ama bahisi herkeze tavsiye ederim. 10 ytl max. koyun oynayın, çok zevkli
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst