acı gerçek(kilometre göstergesinde hata)

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar dün otobanda motorumun ibresini bir kontrol ediyim dedim sonunda bu acı gerçekle karşılaştım en son 120km/h gördüm ama gbs cihazım 104km/h yi max speed olarak yazmış:pale: ibrem 80km/h gösteriyo gps 67km/h motorun hassas yavaşlama ve hızlanmalarının tepkisi çok geç geliyo motorun ibresinden o yüzden anlıyorum bu fazla göstermesinin km sayacınada yansırmı arkadaşlar? bana biraz öyle geliyo birde bir tahminim var acaba bu ibreler büyük tekerli motorlar içinmi yapılmış bizim tekerler küçük olduğu içinmi merkeze devri yüksek iletip fazla gösteriyor sizce mantıklımı çaresi varmı :silent:
 

zed

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
160
tekerrine göre hesaplamışlardır benim motorla 100le giderken arkadaşın cbf 250 de aynı gösteriyor
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
yaa bişi diebilir miyim ?
ARN 150 lik miydi :silent: Öle yazıoda bilgilerinde. :silent:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kardeş seninki ile kıyasladığın benim arn onların doğru olması zaten normal kontrol etmene gerek yok zaten cbf ile alla alla altındaki alete ayıp

yaa bişi diebilir miyim ?
ARN 150 lik miydi :silent: Öle yazıoda bilgilerinde. :silent:

evet 150cc ikinci seri bu 125 üretilmiyo sanırım
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
117
eee ben dedim kardeşim ben dedim onların ibresi atıyor diye..inanmadı bazıları bana :p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
haydaa nasıl kaçırmışım bu bilgiyi :silent:

ohoo üsküdarda sabah oldu valla teknik veri olarak nedendir bilmem ama 125 likle arasında sadece 0,1kw var ama çok farklı diyolar ben 125 liğine binmedim hiç ama ama o fark bence benzinden geliyo
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
napalım öğrendik =)

+ zaten bi bayana göre çok fazla motosiklet bilgim var :mrgreen: :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
tekerrine göre hesaplamışlardır benim motorla 100le giderken arkadaşın cbf 250 de aynı gösteriyor

kardeş seninki ile kıyasladığın benim arn onların doğru olması zaten normal kontrol etmene gerek yok zaten cbf ile alla alla altındaki alete ayıp
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: EgeKnn **************
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: EgeKnn **************

sorun nedir nersi düzeltildi anlayamadım
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosiklet modelleri ile alakalımıydı açtığın başlık ???
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Ege +1

Keewaylerinde genelinde gözlemlediğim bir hızlanma sorunu var.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Ege +1

Keewaylerinde genelinde gözlemlediğim bir hızlanma sorunu var.

arkadaşım sen konuyu anlamamışsın sanırım benimkinin şükür hızlanma sorunu yok geçn arkadaşlarla ışıkta drag yaptık:) hyosung gt250 başabaştık nerdeyse öbürleri arkamda kaldı iki kez aynısı oldu atak kendine göre

yok mu bilgisi olan:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
İbre dedıgın gıbı ben test etmedım baska aracla ama cok doru gosterdıgını sanmıyorum sendede oluyordur kesın sankı kademe kademe artıyormuscasına 45 de bı duruyor hızın sabıt ıse sen bıraz yavaslasanda hızlansanda bıraz oralarda takılıyor kafasına gore :) ufak hız değişimlerini algılamıyor :pr:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
224
bütün bisan 100 cup kullanlara soruyordum. en son kaç km/s hıza ulaştın die hiç biri 120 nin altında demiyordu. benim motor 100 geçmio arkadaş nalam veremiordum. neyse. bi arkadaşında arorası var beraber bisanlı arkadaşla ölçmüşler. arora 90 la giderken bisan 120 gösteriyormuş zuahaaaaa.

şimdi anlaşıldı yani.

bide başka bi arkadaşında benim motordan var ( geçenlerde kaza yapıp diz kapağını kırdı kendisi) ounlada ölçtüm. ben 90 la giderken o 100 le gidiyor. ikimizde yanyanayız. yani hepsi kafasına göre gösteriyor arkadaşlar...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Karayolu taşıtları için belirlenen standartlarda,hız ölçmeye yarayan göstergeler için +/- 10 km/s sapma toleransı belirlenmiştir.

Buradan yola çıkarak,karayolları hız tahdit yönetmeliğinde olası ihtilafları engellemek için,hız denetimi yapan denetleme ekipleri maksimum hız limitini 99--88--77--55 km/s olarak uygular.

Kısaca,araçlarımız da ki göstergeler hassas DEĞİLDİR.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kardeş hassatır merak etme sen benim gps cihazı ile arkadaşın 79 model reno12 tsw aracının km/h sine baktık maşşallah birebir
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Karayolu taşıtları için belirlenen standartlarda,hız ölçmeye yarayan göstergeler için +/- 10 km/s sapma toleransı belirlenmiştir.

Buradan yola çıkarak,karayolları hız tahdit yönetmeliğinde olası ihtilafları engellemek için,hız denetimi yapan denetleme ekipleri maksimum hız limitini 99--88--77--55 km/s olarak uygular.

Kısaca,araçlarımız da ki göstergeler hassas DEĞİLDİR.

bu tamamen doğru
ancak şunu ilave etmek istiyorum. motosiklet tecrübem fazla olmadığı için otomobillerden örnek vericem. şu an 2006 model bi otomobil kullanıyorum ve çeşitli radarların yanından geçtiğimde kontrol ettiğim hız verisini, 300 mt ileride ki polis arkadaştan aynen teyit ediyorum.
yani birebir tutuyor. Ancak fabrika verisi süratlerin üstüne çıkıldığında hata payının yükseldiğini söyleyebilirim. Örneğin benim arabam otoyolda 190 km/h hız ölçtüğünde yanımda seyreden arkadaşımın kullandığı E200 kompresör 170 km/h hız ölçümlüyodu.

ama niyeyse daha önceleri kullandığım 1993 ve altı model otomobillerde düşük süratlerde dahi sağlıklı hız verisi alamadım hiç. Tam radara girdim dediğim noktalarda durdurulmadan yoluma devam ettim çok kez :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
konu aldı başını gitti abi yaa topic in uzamasını bu yüzden sevmiyorum benim arn ile derdim millet başladı mersedesten yaa radardan kardeş radara göre bence bişey belirleme en sağlamı dünya standardı gps dir global possion system
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst