- Konu Yazar
- #1
iyi günler.24 yaşında bir gencim.yamaha crypton ile başlayan yolculuğum ybr 125 esd ile devam edip çok mantıklı nc750 son olur ya diyerek hayallerimi süsleyen fazer 8 ile şuan son buldu sayılır..
.öğrenciyim.trakyanın bir kasabasında yaşıyorum tanıdık varsa çok afişe olmayaym..nc 750 ile devam ederken çevrenin benle gaza gelmesi ve benimde çevre gazıyla değilde biraz etkisiyle diyelim motorla daha 1 sene olmasına rağmen fazer 8 e geçmiş bulundum.motor cidden rüyaları süsleyen bir motor.öyle kafana geçen kıçı başı oynayan bir motor değil tracer 900 gibi.daha oturaklı.ama işin kötü tarafı zaten deli dolu olmadan kararlı bir şekilde hızlanması ve senin buna alışman ve aslında alıştığın şeyin seni daha da kötüye sürüklemesi.köy çıkışında limandan dönerken hafif görüşün kesildiği bir noktada kendiside benden özenip ybr 125 ile yola başlamış kardeşimle karşıdan gelen hatalı sollayan araba sonucu kaza yaptık.hızım 120 130 civarıydı hız sınırı 50.fren yapmaya başladım ama motor kaymaya ve arkası oynamaya başladı araca 3 metre kaladan sonrasını pek hatırlamıyorum.
daha sonra uyandık ve beyin kanaması geçiren kardeşim köprücük kemiği kırılmış kaburga kırılmış ciğer sönmüş kafada zımba olan ben.fiziki olarak ben kötüydüm oda hayati olarak.işin kötüsü hiç bir ekipman olmaması..... normalde giyen insanlarız iyi kötü herseyimizde var ama genclik gafleti.suan gayet iyiyiz bende iyiyim kardeşimin göz felci olmuştu göz kapagı kapandı suan açılıyor biraz çift görüyor bebek çok oynamıyor zamanla bakacağız..
motoru aldığım 3.günde olanlardan dolayı cok üzgünüm.alkol alıp binen insan değilgim motoru istanbuldan alıp gelirken 100 ü geçmedim alışık değilim diye.ama kader işte bir ekipman ile kadere güzel cevap olurda yapamadım.kardeşimle olması asıl beni yaralayan oldu..
motor çok bişeyi yoktu kuyruk sinyal ayna.bugun servis aracı ile geldi garaja koydum ailem kız arkadaşım özellikle çok sinirli üzgün ve çok karşı.severek binerdi arkama hep ama derinden yaralayan bi olay oldu..ama o garaja girdi kontağa basıp kontrol edince şeytan usulca kapıdan girip merhaba diyor..ne yapmalıyım bilmiyorum.bir yanım diyor tecrübedir bu araba da olsa gene binersin.ama kimseye anlatılamıyor.anlatsan kendin kötü oluyorsun kardeşim ehliyeti alalı 1 gün olmuştu ya diyorum herkesi hiçe sayıp binsem onun gözü kötü kalsa binemese.arabada var şükür binmesem cidden binmem hatta satarım ama o ukte hep kalacak o üzüyor. siz olsaydınız ne yapardınız ? sadece fikir
.öğrenciyim.trakyanın bir kasabasında yaşıyorum tanıdık varsa çok afişe olmayaym..nc 750 ile devam ederken çevrenin benle gaza gelmesi ve benimde çevre gazıyla değilde biraz etkisiyle diyelim motorla daha 1 sene olmasına rağmen fazer 8 e geçmiş bulundum.motor cidden rüyaları süsleyen bir motor.öyle kafana geçen kıçı başı oynayan bir motor değil tracer 900 gibi.daha oturaklı.ama işin kötü tarafı zaten deli dolu olmadan kararlı bir şekilde hızlanması ve senin buna alışman ve aslında alıştığın şeyin seni daha da kötüye sürüklemesi.köy çıkışında limandan dönerken hafif görüşün kesildiği bir noktada kendiside benden özenip ybr 125 ile yola başlamış kardeşimle karşıdan gelen hatalı sollayan araba sonucu kaza yaptık.hızım 120 130 civarıydı hız sınırı 50.fren yapmaya başladım ama motor kaymaya ve arkası oynamaya başladı araca 3 metre kaladan sonrasını pek hatırlamıyorum.
daha sonra uyandık ve beyin kanaması geçiren kardeşim köprücük kemiği kırılmış kaburga kırılmış ciğer sönmüş kafada zımba olan ben.fiziki olarak ben kötüydüm oda hayati olarak.işin kötüsü hiç bir ekipman olmaması..... normalde giyen insanlarız iyi kötü herseyimizde var ama genclik gafleti.suan gayet iyiyiz bende iyiyim kardeşimin göz felci olmuştu göz kapagı kapandı suan açılıyor biraz çift görüyor bebek çok oynamıyor zamanla bakacağız..
motoru aldığım 3.günde olanlardan dolayı cok üzgünüm.alkol alıp binen insan değilgim motoru istanbuldan alıp gelirken 100 ü geçmedim alışık değilim diye.ama kader işte bir ekipman ile kadere güzel cevap olurda yapamadım.kardeşimle olması asıl beni yaralayan oldu..
motor çok bişeyi yoktu kuyruk sinyal ayna.bugun servis aracı ile geldi garaja koydum ailem kız arkadaşım özellikle çok sinirli üzgün ve çok karşı.severek binerdi arkama hep ama derinden yaralayan bi olay oldu..ama o garaja girdi kontağa basıp kontrol edince şeytan usulca kapıdan girip merhaba diyor..ne yapmalıyım bilmiyorum.bir yanım diyor tecrübedir bu araba da olsa gene binersin.ama kimseye anlatılamıyor.anlatsan kendin kötü oluyorsun kardeşim ehliyeti alalı 1 gün olmuştu ya diyorum herkesi hiçe sayıp binsem onun gözü kötü kalsa binemese.arabada var şükür binmesem cidden binmem hatta satarım ama o ukte hep kalacak o üzüyor. siz olsaydınız ne yapardınız ? sadece fikir