- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba, hem forumda yeniyim hem de manuel motosiklette yeniyim sadece 42 (kırk iki) km tecrübem var 
Sıfır 2017 Honda CB 125 ACE aldım başlangıç motoru olarak, ancak sadece 2 kere 4. vitese atabildim onun dışında %90 2. vitesle gidiyorum, çok kısa mesafe ve sürelerde 3. vitesteyim. Devir saati olmadığından hangi devirde gittiğimden bi haberim
Rodaj döneminde 70 i pek geçme dedi Honda bayisinden teslim eden arkadaş, 70 km için de 3. vites ideal diye düşünüyorum, siz tecrübeli arkadaşların tavsiye ve bilgilerini rica ediyorum.
Acemiler için Rodajcılık diye meslek olsa süper olur gibime geliyo (Ustam al motoru rodajı yap getir şeklinde :flower: )
Herkese selamlar.
Sıfır 2017 Honda CB 125 ACE aldım başlangıç motoru olarak, ancak sadece 2 kere 4. vitese atabildim onun dışında %90 2. vitesle gidiyorum, çok kısa mesafe ve sürelerde 3. vitesteyim. Devir saati olmadığından hangi devirde gittiğimden bi haberim
Rodaj döneminde 70 i pek geçme dedi Honda bayisinden teslim eden arkadaş, 70 km için de 3. vites ideal diye düşünüyorum, siz tecrübeli arkadaşların tavsiye ve bilgilerini rica ediyorum.
Acemiler için Rodajcılık diye meslek olsa süper olur gibime geliyo (Ustam al motoru rodajı yap getir şeklinde :flower: )
Herkese selamlar.