Acemiyim Rodajda 3'üncü Vitesi Geçmesem Sorun Yaşar mıyım ?

FIA

Katılım
20 Ağu 2017
Mesajlar
5
Herkese merhaba, hem forumda yeniyim hem de manuel motosiklette yeniyim sadece 42 (kırk iki) km tecrübem var :)
Sıfır 2017 Honda CB 125 ACE aldım başlangıç motoru olarak, ancak sadece 2 kere 4. vitese atabildim onun dışında %90 2. vitesle gidiyorum, çok kısa mesafe ve sürelerde 3. vitesteyim. Devir saati olmadığından hangi devirde gittiğimden bi haberim :)
Rodaj döneminde 70 i pek geçme dedi Honda bayisinden teslim eden arkadaş, 70 km için de 3. vites ideal diye düşünüyorum, siz tecrübeli arkadaşların tavsiye ve bilgilerini rica ediyorum.
Acemiler için Rodajcılık diye meslek olsa süper olur gibime geliyo (Ustam al motoru rodajı yap getir şeklinde :flower: )

Herkese selamlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Devir saati yok ace de fakat şöyle bi durum var . Rodaj dönemin'de hem sakin sürmen , hemde devirin sürekli oynaması gerekiyor. Yani bol bol vites yükseltip alçaltıcaksın sürerken. Şehiriçinde bol bol vites değiştireceğini düşünecek olursak son vitese kadar atacaksın çünkü deviri fazla yükseltmeden vitesleri arttırman gerekicek. 70kmh demek , ace'e göre son vites ve 6bin-7bin devir çevireceksin demek . Buda yanlış. En fazla 5bin devire kadar yükseltevilirsin deviri rodaj döneminde...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst