Acemiyim : Mondial 100 Kh mi - mondial 125 Uag mi ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesinlikle uag.0 TİTREŞİM. sürati çok iyi 135 yaptım :D komşumun kullandığı uagla biraz rahat değil konfor yok ama onuda sen ufak bi ayarla ayarlarsın rahat bir sele alarak çok az yakar km de 9 krş ya yakar ya yakmaz.
 
Katılım
20 Mar 2010
Mesajlar
22
Mondeal 100 kh kullanıcısıyım.Tam 4 yıl oldu ve şu an 20.000 km'de.bakımları eksiksiz,temiz binerseniz iyi motor yalnız şu sıralar akü beni yenile diye bağırıyor.bunu satmayı dü:cyclopsanşünmedim ama satarsamda YBR 125 alırım.
 
Katılım
20 Mar 2010
Mesajlar
22
Mondeal 100 kh kullanıcısıyım.Tam 4 yıl oldu ve şu an 20.000 km'de.bakımları eksiksiz,temiz binerseniz iyi motor yalnız şu sıralar akü beni yenile diye bağırıyor.bunu satmayı dü:cyclopsanşünmedim ama satarsamda YBR 125 alırım.
ayrıca;

Arkadaşlar bende 2006 mondeal 100 kh var.sıfır almıştım. ama son 3 aydır motor yolda giderken boşa çıkar gibi oluyor.bağırıyor daha sonra tekrar kavrıyor.120 tl. verip bir kere yaptırmıştım yine aynısı oldu.sebebini bilen var mı?motor şu an 20.000 km.de.bakımları eksiksiz.tşkkrlr.

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...mondial-100-kh-paylasim-30.html#ixzz19QwLFNby
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
Mondial 100 UKH almayı düşünüyorum %100 türk malı olduğunu duydum.. en azından türkler kazansın :p
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
31
bence ikisinide alma önce ehliyetini al (yoksa) ..sonrada ikinci el honda cbr yada cbf al .. kaliteyi hissedin görün artık
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Açtığın CBF maduriyeti topicnden sonra millet iyice çinçoncu oldu:p

4 yılda 2 piston gömlek...ruhunu sattı artık benim makina aga...:queen:


ama 4 yılda 0 stop etme...non stop yardırma garantisi veriyor makinaya ama ciğeri erken bitiyor...:cherry:


sende mondici oldun ya artık gam yemem bu camiadan herşeyi beklerim...hey be bre Koca necatik35 be..sende mi...
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
4 yılda 2 piston gömlek...ruhunu sattı artık benim makina aga...:queen:


ama 4 yılda 0 stop etme...non stop yardırma garantisi veriyor makinaya ama ciğeri erken bitiyor...:cherry:


sende mondici oldun ya artık gam yemem bu camiadan herşeyi beklerim...hey be bre Koca necatik35 be..sende mi...

Evet yüce Sezar, bende:queen:
Yerli malı,bölgemin malı:)
hekes mondi kullanmalı:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Evet yüce Sezar, bende:queen:
Yerli malı,bölgemin malı:)
hekes mondi kullanmalı:queen:

Nazilliye gidip pavlükeyi ziyaret edebilirsin...gitmişken derin dondurucu üretim bölümlerinide gez agam...:p2005 te Aygaz tüplerin yanındaydı bu takalar bilin mi...sonra tüpçüler tüp işini bıraktı Mondıal satmaya başladı...aynı Tüpçüler SEGER vs motor ithal etmeye başlayınca piyasa da follofoş oldu gari...
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Nazilliye gidip pavlükeyi ziyaret edebilirsin...gitmişken derin dondurucu üretim bölümlerinide gez agam...:p2005 te Aygaz tüplerin yanındaydı bu takalar bilin mi...sonra tüpçüler tüp işini bıraktı Mondıal satmaya başladı...aynı Tüpçüler SEGER vs motor ithal etmeye başlayınca piyasa da follofoş oldu gari...

Gezdim canım merak etme.Türkiyedeki en büyük motör(montaj)fabrikası:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
Saolun kararımı verdim.. Yaza kadar bekliyeceğim bu fiyata ybr bulursam alıcam.. bulamassam mondial 100 ukh..

Herkese Çok Teşekkür Ediyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst