Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesinlikle uag.0 TİTREŞİM. sürati çok iyi 135 yaptım
komşumun kullandığı uagla biraz rahat değil konfor yok ama onuda sen ufak bi ayarla ayarlarsın rahat bir sele alarak çok az yakar km de 9 krş ya yakar ya yakmaz.