- Katılım
- 11 Kas 2012
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
Sadece bir kere motorsiklet kullandım ve aşık oldum motoro
Şimdi kendime bir tane almak istiyorum ama çok kararsızım. TVS APACHE 150 RTR başlangıç için ağır mı gelir? Yoksa Honda fizy tarzı bir şey mi alsam? Motordan çok bir beklentim yok sadece tekirdağ istanbul arası gideceiğim en fazla birde şehir içinde kullanacağım. Trafikte akıp gitmesi lazım ve beni otobanda bırakmamalı çünkü bayanım yolda sıkıntı olursa motorla ilgili tamirini ben yapamam yolda da tamirci bulmam zor. Bütçem 4.000-4.500tl arası daha fazla veremem. Ne önerirsiniz?