Acemiyim hangi marka motor almalıyım?

Katılım
11 Kas 2012
Mesajlar
2
Sadece bir kere motorsiklet kullandım ve aşık oldum motoro :D Şimdi kendime bir tane almak istiyorum ama çok kararsızım. TVS APACHE 150 RTR başlangıç için ağır mı gelir? Yoksa Honda fizy tarzı bir şey mi alsam? Motordan çok bir beklentim yok sadece tekirdağ istanbul arası gideceiğim en fazla birde şehir içinde kullanacağım. Trafikte akıp gitmesi lazım ve beni otobanda bırakmamalı çünkü bayanım yolda sıkıntı olursa motorla ilgili tamirini ben yapamam yolda da tamirci bulmam zor. Bütçem 4.000-4.500tl arası daha fazla veremem. Ne önerirsiniz?
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
koruma ekipmanları bu fiyatın içinde mi,ehliyetin var mı ?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fizy iyidir. Burda bodrum da sürüsüne bereket. Yolda iyi kaçıyolar valla. 95 km ile giderken yanımdan geçen fizy gördüm:sunny: fizy ve ya pcx le başlamanızı öneririm. Bakımlarını düzgün yaptırdıktan sonra yolda bırakmaz, pişman etmez. Tvs apache ağır kaçar bence.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
143
Sadece bir kere motorsiklet kullandım ve aşık oldum motoro :D Şimdi kendime bir tane almak istiyorum ama çok kararsızım. TVS APACHE 150 RTR başlangıç için ağır mı gelir? Yoksa Honda fizy tarzı bir şey mi alsam? Motordan çok bir beklentim yok sadece tekirdağ istanbul arası gideceiğim en fazla birde şehir içinde kullanacağım. Trafikte akıp gitmesi lazım ve beni otobanda bırakmamalı çünkü bayanım yolda sıkıntı olursa motorla ilgili tamirini ben yapamam yolda da tamirci bulmam zor. Bütçem 4.000-4.500tl arası daha fazla veremem. Ne önerirsiniz?

otoban sıkıntılı birincisi acemi olduğunu söylüyorsun ikincisi alacağın motor cbf 150 bile olsa sıkıntı çekebilirsin yanından hızlı geçen arabalar büyük taşıtları tırları düşün :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
otobana scooterla çıkılmaz bence :) en ufak bişeyde savruluyorlar :) ben scooter önermiyorum kesinlikle :)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
eğer viteslide sorun yaşamazsan tvs al derim
 
Katılım
11 Kas 2012
Mesajlar
37
CB 125 E tavsiye ederim. 4.000 TL motor + 200 TL mont 200 Tl kask + 150 tl ayakkabi + 50 tl eldiven + 30 tl dizlik = 4.650.-TL bu rakama cikamiyorsan lutfen biraz daha para biriktir derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst